Emily Quinn
Másnap reggel borzalmas fejfájással ébredtem. Mondhatnám azt is, hogy a másnaposság átka utolért. Nagy nehezen kimásztam az ágyamból és elindultam kávét főzni. A konyhában már kint volt Gabe és Mike. Szerintem mondanom sem kell, de mind a kettőjük fején látszódott, hogy pont ugyanolyan másnaposak, mint én. Tegnap mindenki a kelleténél kicsit többet ivott.
- Jó reggelt- köszöntem, és előhalásztam az egyik szekrényből egy fájdalomcsillapítót.
- Reggelt- válaszolták. Bevettem a fájdalomcsillapítót és elkezdtem magamnak kávét főzni. Mikor kész lett a kávém leültem a kanapéra és elkezdtem kapcsolgatni a Tv-t. Nem sokkal később kijött Nick és Tony is. Épp álltam volna föl, hogy elmosogassam a bögrémet, mikor megjelent Kellin.
- Te mégis hogy nézel ki?- kérdeztem döbbenten.
- Ezt meg mégis hogy érted?-kérdezett vissza értetlenül.
- Ugye tudsz róla haver, hogy zöld a hajad?- kérdezte tőle Gabe.
- Hogy tessék?- kérdezte Kellin hisztérikusan és berohant a fürdőbe, ahol a tükör is volt. Körülbelül fél óra múlva jött ki újra kissé még vizes hajjal.
- Na jó valaki magyarázza már el nekem, hogy mégis mi a franc történt tegnap este, mert én semmire sem emlékszem és ez a hajfesték nem jön ki a hajamból-mondta mérgesen.
- Nekem az utolsó emlékem az, hogy elköszönünk Alexéktől és én visszajöttem Justinnal és Vickel a buszba- mondtam Kellinnek, és hozzátettem.- Akkor még nem volt zöld a hajad.
- Én emlékszem rá, hogy kicsit játszottunk még, de én is hamar kidőltem- mondta Tony. Még egy órán keresztül próbáltuk kideríteni, hogy hogyan lett Kellin haja zöld, de végül nem jutottunk semmire.
- Egyébként nem áll olyan rosszul- mondtam Kellinnek, mikor elindúltunk a színpad felé.
- Az lehet, de jobban örülnék neki, ha nem lenne befestve a hajam-mondta és elindúlt fel a színpadra. Én most nem mentem fel segíteni összerakni a koncerthez szükséges dolgokat, hanem bementem a színpad mögötti várakozószobába és lefeküdtem a kanapéra. Úgy kényelemben helyeztem magam, hogy egy idő után el is aludtam. Arra ébredtem fel, hogy valami rám ugrik.
- Mi a franc?!-ordítottam fel ilyedtemben. Kinyitottam a szemem és egy eléggé ismerős kutyával találtam magam szemben.
- Drax, te vagy az?- kérdeztem, bár nem hittem, hogy a kutya válaszolni fog. Ha Drax itt van az azt jelenti, hogy James Cassells is itt van, amiből az következik, hogy az egész Asking Alexandria is itt van. Tudom, csodálatos a logikám. Rögtön felálltam és elindúltam megkeresni a fiúkat. Éppen kiléptem az ajtón és beleütköztem valakibe.
- Bocsánat, nem láttam, hogy jössz- mondtam rögtön az illetőnek, akinek nekiütköztem.
- Semmi baj- mondta az illető, majd amikor felnéztem megláttam Bent.
- Mivan Benjamin már meg sem ismersz?- kérdeztem tőle poénkodva.
- Jó újra látni Emily, de soha többé ne szólíts Benjaminnak- mondta és megölelt.
- Rendben Benjamin.
KAMU SEDANG MEMBACA
Every breath you take I watch you slip away
Fiksi PenggemarEgy történet egy lányról akinek megváltozik az élete, mikor bekerül egy bandába , ami nem más mint az Asking Alexandria. Rengeteg bonyodalom fog akadni, új szerelmek születnek és titkokra is fény fog derülni. A történetben mindenféle zenekarok fogn...