Emily Quinn
- Sajnos egy szomorú bejelenteni valóm van.- kezdte Vic.- a Sleeping With Sirens nem valószínű hogy ma fel fog lépni, mert technikai okok miatt nem szállt fel a repülőjük.- szerintem mondanom sem kell, de a közönség azonnal óbégatni kezdett.- Mi megpróbálunk mindent megtenni, hogy egy felejthetetlen élménnyel menjetek haza, ezért megpróbáljuk mi helyettesíteni az SWSt. - itt a közönség valamivel boldogabb lett.- Úgy fogjuk megoldani, hogy egy kedves ismerősünk Emily Quinn fogja helyettesíteni Kellint- itt intett hogy menjek fel.- míg mi a banda többi tagját. Na de akkor nem is húznám tovább a szót kezdődjön a King For A Day.- fejezte be a mondandólyát és elkezdtük a számot. Az első hörgés kicsit döcögősen ment, de hamar belejöttem. A szám végére konkrétan le se lehetett lőni úgy felpörögtem. Hála az égnek a közönség is nagyon tombolt annak ellenére, hogy Kellin nem volt jelen. Lementünk a színpadról míg kicserélték a kellékeket, mert azok bezzeg már megérkeztek és mégegyszer átbeszéltük hogy hogyan legyen a számsorrend. Körülbelűl fél óra után megint visszamentünk a színpadra. A közönségen látszódott a szomorúság, ezért én is elszontyolodtam.
- Sajnos úgy tűnik most sem értek ide a fiúk ezért be kell értetek velem és a PTVvel.- kezdtem- Remélem azért nem okozok, okozunk majd akkora csalódást. Na de nem jártatom tovább a számat ,kezdjük.- fejeztem be a mondandómat, majd elkezdtük játszani az If You Can't Hanget.Életem egyik legjobb élménye volt látni, ahogy több százan éneklik velem együtt ezt a számot. Miután befejeztük hatalmas tapsvihar kerekedett amin nem kicsit lepődtem meg. Második számnak az If Im James Dean, Then You're Audrey Hepburn-t játszottuk el. Nekem ez a kedvenc dalom Kellinéktől, így még nagyobb átéléssel énekeltem végig az egész számot. Meg kel hagyni Vickék kifogástalanul játszottak, ahoz képest, hogy alapból nem kéne tudniuk egy számot se. A következő dal a Kick Me volt, ami nekem egy nagyon meghatározó szám az életemben. Még a középiskolában állandóan kirekesztettek, csúfoltak a külsőm miatt és belémrúgtak lelkileg több ezerszer. Ha nem lett volna mellettem Denis már rég feladtam volna az életem. Sajnos ez az igazság, az a pár év volt életem legnehezebb időszaka eddig. Körülbelül a szám közepénél egy forgás közben hirtelen még a vér is kifutott belőlem. Egy másodpercre megakadtam, de utána rögtön folytattam tovább a számot. Ezt az egészet az okozta, hogy megláttam Kellint az egész bandájával körülvéve.
ESTÁS LEYENDO
Every breath you take I watch you slip away
FanficEgy történet egy lányról akinek megváltozik az élete, mikor bekerül egy bandába , ami nem más mint az Asking Alexandria. Rengeteg bonyodalom fog akadni, új szerelmek születnek és titkokra is fény fog derülni. A történetben mindenféle zenekarok fogn...