Emily Quinn
Ma van a turné kezdetének napja. Az elmúlt három hétben viszonylag sok minden történt. Justinnal eléggé összemelegedtünk és múlt héttől kezdve hivatalosan is együtt vagyunk. Két héttel ezelőtt elmentem Rowennel és Liammel kirándúlni, hogy kicsit jobban megismerjem őket. Megkell hogy mondjam, nagyon jófej gyerekek. Katelynnel is rengeteg időt töltöttem az utóbbi időben. Csomószor segítettem neki bevásárolni és főzni,és szombaton ejött velem shoppingolni a turnéra. Minden héten elmentem Kellinnel a próbákra, bár mindent csináltunk csak nem próbáltunk. Na de térjünk is vissza Justinhoz. Még két darab számot felvettünk, a Chase-t és az Empire To Ashes-t. Tegnap az egész napot Justinnal töltöttem, és nála is aludtam, mert szerettük volna kiélvezni az utolsó közös napunkat a turné előtt, mert akkor ugyebár nem fogunk tudni úgy együtt lenni, mint itthon. Mivel a mi házunkhoz jön a busz, így csak Justin cuccait kellett áthozni. Mikor beléptünk a házba az a meglepetés fogadott, hogy négy mexikóival találtam szemben magam.
-Mit kerestek itt fiúk?-kérdeztem értetlenül.
-Neked is szia Emily. Jó újra látni.-mondta Vic egy kis szarkazmussal a hangjában.
-Sziasztok meg minden, na de mit kerestek itt?-kérdeztem türelmetlenül.
-Ebben az évben a Sleeping With Sirens és a Pierce The Veil együtt megy turnézni, és egy turnébusszal is megyünk majd.-mondta Tony, aki a legsegítőkészebbnek bizonyult. Kellett egy perc, mire teljesen felfogtam, hogy mit mondott.
-KELLIN QUINN BOSTWICK.-ordítottam el magam dühömben.
-Na most meghalsz haver.-hallottam Gabe röhögését a konyhából. Fél perc sem telt el és Kellin már előttem is termett.
-Mit szeretnél Emily?-kérdezte és mintha hallottam volna a hangjában egy cseppnyi félelmet.
-Mégis mikor akartad közölni velem, hogy két teljes hónapig össze leszek zárva kilenc felnőtt embernek nem nevezhető idiótával?!?- kérdeztem még mindíg szinte ordítva.
-Hééé.-hallottam a válaszokat mindenfelől a kijelentésemre.
-Mondjuk most?-válaszolta Kellin,de inkább kérdésnek hangzott. Válaszként csak fújtattam egyet és bementem a konyhába inni valamit, ahol Katelynnel találtam szemben magam.
-Szia.-köszöntem neki.
-Szia. Milyen volt Justinnál?-kérdezte szemöldökvonogatva.
-Egyszerűen csodálatos-vigyorogtam rá.
-Mi volt csodálatos?-jött egy hang mögülem, majd valaki átölelt hátulról. Az a valaki nem más volt, mint Justin.
-A nálad töltött éjszaka.-mondtam.
-Szerintem is jó volt.-mondta kacsintva.
-Már most szeretném leszögezni, hogy amíg a turnén vagyunk senki nem fog semmien szexuális kapcsolatot létesíteni senkivel.-mondta Kellin, mikor bejött a konyhába.
-Remélem erről a többieket is tájékoztatod majd.-mondtam a bátyámnak. Már épp válaszolt volna, amikor Jaime szólt, hogy itt a busz.
YOU ARE READING
Every breath you take I watch you slip away
FanfictionEgy történet egy lányról akinek megváltozik az élete, mikor bekerül egy bandába , ami nem más mint az Asking Alexandria. Rengeteg bonyodalom fog akadni, új szerelmek születnek és titkokra is fény fog derülni. A történetben mindenféle zenekarok fogn...