Emily Quinn
Hivatalosan is vége a turnénak. Egyszerűen imádtam minden fellépést és nagyon sajnálom, hogy már nem léphetek fel, de megértem , hogy a rajongók Samet szeretnék. Mivel nagyon jóban lettem a fiúkkal ez alatt a három hónap alatt, így azt mondták, hogy költözzek véglegesen hozzájuk. Először nemet akartam mondani az ajánlatra, de aztán rábeszéltek. Mondjuk az is segített a döntésben, hogy így mégtöbbet lehetek Denissel. Hihetetlen belegondolni, hogy már több mint két hónapja együtt vagyunk.
Ma megyek Kellinhez. Szerintem nem árulok el nagy titkot ha azt mondom, hogy nagyon ideges vagyok. Igaz hogy már nagyjából tud mindent, de akkor is még mindíg van rengeteg dolog amiről nem tud. Nagy nehezen sikerült rábeszélnem Denist, hogy vigyen el, mert jó lenne, ha ők is beszélgetnének kicsit. Megérkeztünk egy kertes házhoz. Bekopogtam és egy szimpatikus nő nyitott ajtót.
- Sziasztok. Ha nem tévedek te vagy Emily, te pedig Denis.- nézett ránk egymás után.- Én Katelynn vagyok Kellin barátnője, de hívjatok nyugottan Katenek .Gyertek beljebb.- invitált be minket ezek szerint Kate. Mit ne mondjak nagyon szép házuk van.- Kellin gyere le megjöttek a vendégeink.- ordított fel az emeletre Kate. Egy perc se telt el és Kellin már lent is volt.
- Szia hugi.- ölelt át amint meglátott. Denissel meg kezetrázott.
- Gyere Emily megmutatom a szobádat. Addig a fiúk behozzák a cuccaidat.- mondta Kate. Elindult és intett, hogy kövessem. Felmentünk az emeletre ahol négy ajtó volt.
- A jobb oldali második a tiéd, az első a miénk. A bal oldaliak a gyerekeim szobái.- az utolsó mondat hallatán kicsit lesokkoltam.
- Gyerekeid?-kérdeztem vissza hátha rosszul hallottam.
- Igen. Két fiam van az előző házasságomból Liam és Rowen. Majd ha szeretnéd bemutatlak nekik, csak most az anyukámnál vannak.- mondta.
- Szívesen megismerném őket.- mosolyodtam el. El kell ismernem Katenek rohadt jó alakja van ahoz képest, hogy kétszer szült. Bementem az ideíglenes szobámba és leesett az állam. Szürke falak fekete bútorokkal és fehér dísztárgyakkal. Egyszerű mégis tökéletes.
- Tetszik?- kérdezte Kate.
- Imádom.- mondtam. Miután kigyönyörködtem magam megmutatta a gyerekek szobáit is. Mind a két szobának kékek voltak a falai és az a tipikus gyerekszoba kinézetük volt. Még megnéztem az ő szobájukat is. Hasonló mint az enyém csak zöld színűek a falak. Gyorsan körbejártam a szobát, majd visszamentünk a nappaliba, ahol Kellin és Denis beszélgettek a kanapén ülve.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Every breath you take I watch you slip away
FanficEgy történet egy lányról akinek megváltozik az élete, mikor bekerül egy bandába , ami nem más mint az Asking Alexandria. Rengeteg bonyodalom fog akadni, új szerelmek születnek és titkokra is fény fog derülni. A történetben mindenféle zenekarok fogn...