46.

46 9 1
                                    

Emily Quinn

Miután Justin bekopogott az ajtón egy körülbelül velem egyidős lány nyitott ajtót, feltételezem Ivory.
-Szia Justin, jó újra látni tökfej.-Justin ennél a kijelentésnél eléggé csúnyán nézett Ivoryra, konkrétan próbálta meggyilkolni a szemeivel- Te biztos Emily vagy. Az én nevem Ivory, de szólíts nyugodtan Ivynek. Örülök a találkozásnak.-mondta és megölelt engem is és Justint is.
-Én is örülök a találkozásnak.-mondtam neki mosolyogva. Már most színpatikus ez a lány.
-Menjünk be a nappaliba, anyáék már alig várják, hogy találkozzanak Emilyvel.-mondta lelkesen Ivy és elindult gondolom a nappali felé. Mikor én is beértem egy kedves arcú nővel és egy barátságosnak tűnő férfival találtam szemben magam.
-Örülök a találkozásnak Mr. és Mrs. Hills.-mondtam félénken.
-Nyugodtan tegezz minket drágám. Az én nevem Margaret, a férjemé pedig George. Te biztos Emily vagy.-mondta Justin anyukája és megölelt. Miután túlestünk a szokásos bemutatkozáson elindultunk a konyha felé. Leültünk és Margaret felszolgálta az első fogást, ami nem más volt mint egy tányér gyümölcsleves. A második sült csirke volt krumplipürével és salátával. Desszertre pedig megkóstolhattam Margaret isteni házi csokissütiét.
-Nagyon finom volt.-mondtam miután befejeztem az evést.
-Örülök hogy ízlett aranyom. Menjünk be a nappaliba és elmesélhetitek ,hogy hogyan találkoztatok Justinnal.-mondta nekem Margaret. Mi Justinnal a kanapéra, Ivy a földre és Justin szülei pedig fotelekbe ültek.
-Eléggé érdekesen találkoztunk először.-kezdtem.
-Hát az nem kifejezés.-mondta Justin nagyon halkan.
-Nemtudom, hogy tudják e de én Kellin huga vagyok, aki ugyebár abban a zenekarban az énekes, amiben Justin játszik.-mondtam, mire eléggé meglepődtek.
-Egy koncerten találkoztunk először, amire Kellin meghívott engem, de nem értek oda időben és én meg a Pierce The Veil-es fiúk helyettesítettük őket, addig, amíg meg nem érkeztek.-magyaráztam.
-Szóval te is zenész vagy?- kérdezte felvont szemöldökkel George.
-Mondhatni, de én nem játszom zenekarban. Nem olyan rég az Asking Alexandriával játszottam, amíg hiányzott az egyik gitárosuk, most meg Justinékkal is fellépek néhány szám erejéig. Egyébként tudok ugyebár gitáron, zongorán és dobon játszani, és néha szoktam dalokat is írni.-mondtam. Justin családja elismerő pillantásokat lövelt felém.
-Tényleg, mikor akarod folytatni a zenefelvételt?-kérdezte tőlem Justin.
-Amint egy stúdió közelében leszünk mondjuk?- kérdeztem úgy, mintha egyértelmű lenne.
-Miről is van szó?- kérdezte Margaret.
-Kellinnek szeretnék adni egy CDt születésnapjára, amin azok a dalok szerepelnek, amiket én írtam és Justin segít felvenni őket.-mondtam.
-Ez nagyon kedves tőled.-mondta Margaret mosolyogva. Még beszélgettünk egy kicsit, majd Margaret megkérdezte, hogy nem szeretnénk e náluk aludni. Kis gondolhozás után beleegyeztünk az ottalvásba. Jó lesz már rendes ágyban aludni.

Every breath you take I watch you slip awayNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ