Emily Quinn
Reggel hamar felkeltem és lementem a konyhába reggelit csinálni. Nem kevesebb mint 30 darab gófrit sütöttem, mert a többieknek is csináltam. Mikor kész lettem épp akkor batyogott le a lépcsőn Denis halál kómás fejjel.
- Reggeli az asztalon és csináltam kávét is.- mondtam neki miközben indúltam az emeletre felkelteni a többieket is.
- Köszi- mondta két ásítás között.
Először Cameronhoz mentem. Őt gondoltam megkímélem ezért csak simán szólongattam és úgy keltettem fel. Őt is útbaigazítottam , majd mentem tovább Samhez. Őt egy otthonról hozott dudával- ne kérdezzétek miért hoztam magammal-keltettem fel. James szobájából érve egy remek ötletet eszeltem ki. Hoztam fel a konyhából szalámit és rádobtam az arcára. Már ezzel elértem volna, hogy felkeljen, de ráadásként még a kutyája is ráugrott a szalámi miatt. Mikor felkelt mérgesen nézett rám, én meg angyali mosollyal rá. Őt szintén útbaigazítottam a reggelivel kapcsolatban, majd mentem Benhez. Ezalatt a pár nap alatt kiderült, hogy ő szokott a legtovább aludni, így gondoltam bekapcsolok neki pár ébresztőt, nehogy későn keljen fel. Mindenki szobályából kihoztam az órákat és úgy állítottam be őket, hogy 5 percenként ébresszenek. Miután ezzel is végeztem lementem én is reggelizni. Szedtem magamnak gófrit és megkentem őket nutellával, majd elkezdtem enni.
- Ben miért nem jött le?- kérdezte James.- Nehogy azt mond, hogy ő aludhat tovább míg minket felkeltettél, nemmellesleg elég csúnya módon.- háborodott fel.
- Még viszonylag kedvesen ébresztettelek- mondtam, mire hitetlenül nézett rám.- Egyébként meg Ben is mingyárt le fog jönni 5-10-15-20 vagy 25 perc múlva, attól függ mikor adja fel.- mondtam mire értetlenül néztek rám mindannyian.
- Mit csináltál már megint Emily?- kérdezte Denis.
- Csak beállítottam neki pár ébresztőt.- mondtam, mire egy percig csak néztek rám majd felröhögtek. Úgy 20 perccel később egy mérges Ben lépett be a konyhába. Rámnézett, majd elkezdett felém jönni. Megpróbáltam elmenekülni mellette, de nem sikerült és felkapott a vállára. Nem láttam hova megy, de egyszercsak leemelt a válláról és szembe tartott magával, úgy, hogy a lábam nem ért a földhöz.
- Ajánlom, hogy többször ilyet ne merj velem csinálni.- mondta mérgesen, de láttam rajta, hogy nem gondolja komolyan.
- Nem tudom miről beszélsz.- mondtam neki és körülnéztem, miért nem rak le. Kiderült, hogy a medence felett tart ,már értem mi a terve.
- Nem is tudom ki rakott ébresztőórákat a szobámba.- mondta tettetve a hülyét.
- Én sem tudom.- amint kimondtam már repültem is a vízbe. Prüszkölve mentem be a lakásba és öltöztem át, már a rendes kinti ruhámba. Elmentem megkeresni Denist, aki mint kiderült a szobályába volt.
- Na akkor megyünk?- kérdeztem.
- Igen, mingyárt csak felöltözöm. Addig várj meg a kapuban.-mondta, mire én tettem is amit kért és kimentem.
YOU ARE READING
Every breath you take I watch you slip away
FanfictionEgy történet egy lányról akinek megváltozik az élete, mikor bekerül egy bandába , ami nem más mint az Asking Alexandria. Rengeteg bonyodalom fog akadni, új szerelmek születnek és titkokra is fény fog derülni. A történetben mindenféle zenekarok fogn...