Emily Quinn
Miután felkeltem lementem a fiúkhoz, akik éppen próbáltak.
- Sziasztok srácok, én is beszálhatok?-kérdeztem. Hirtelen mind rámkapták a szemüket és nem szóltak egy szót sem.- Mivan?- kérdeztem nem túl nőiesen.
- Azért néznek rád furán mert elmondtam nekik pár dolgot rólad.- mondta Denis.
- Így már mindent értek. Figyeljetek attól még, hogy nem volt olyan jó a múltam még nem kell máshogy viselkednetek velem. És remélem Denis azt is említette, hogy egy szót se szóljatok rólam Kellinéknek.-hadartam el egy perc alatt.
- Oké és igen mondta Denis, hogy tartsunk titokban.- mondta Cam és a többiek is bólintottak.
- Na akkor már ha itt vagy játsz valamit.- mosolygott rám James.
- Rendben, de min?- kérdeztem, mire értetlenül néztek rám.- Mármint milyen hangszeren?- tettem fel újra a kérdést.
- Óóó, hát attól függ min tudsz játszani.- mondta Ben.
- Tudok: dobolni,zongorázni, illetve mindenféle gitáron játszani.- mondtam.
- Oké akkor mivel úgyis majd Samet kell helyettesítened játsz basszusgitáron.- mondta Cam.
- Rendben.- kezembe vettem Sam gitárját és elkezdtem játszani a My Chemical Romance-Teenagers című számát. Mikor befejeztem és ránéztem a többiekre mindegyikük tátott szájjal bámult.
- Na hogy tetszett?- kérdeztem mire valamennyire feleszméltek a sokkoltságból.
- Hát ez valami eszméletlen volt. Már értem miért téged ajánlott Denis.- mondta Ben, mire a többiek bólogattak.
- Tudsz tőlünk is számokat énekelni ?- kérdezte Cam.
- Igen persze hogy tudok, ti vagytok az egyik kedvenc bandám.-mondtam kissé elpirulva. Elkezdtem játszani a Here I am- et, ami a kedvenc számom tőlük. Mikor befejeztem elkezdtek tapsolni. Denis felállt és szó szerint úgy ölelt ,hogy még a szuszt is kiszorította belőlem.
- Denis engedj el, nem kapok levegőt.-mondtam nagy nehezen. Szerencsére azonnal elengedett.
- Esküszöm jobban elénekelted mint Denis.- mondta Ben, mire mindannyian felröhögtünk.
- Nagyon jól nyomod kislány.-mondta James és ő is megölelt és egy puszit nyomott a hajamba.
- Nem akarok ünneprontó lenni, de Emily csak szólok, hogy pénteken indulunk a turnéra , úgyhogy van 2 teljes napod össze pakolni azokat a cuccokat amiket vinni akarsz.- közölte velem Denis.
- Csak 2 nap? Miért csak most szólsz?! Nekem még el kell mennem fodrászhoz meg vásárolnom is kell.- akadtam ki egy másodperc alatt.
- Nyugi. Feláldozom magam és holnap elmegyek veled vásárolni sőt még fodrászhoz is elviszlek.- mondta Denis gondterhelten.
- Rendben.- mondtam megnyugodva.A nap maradék részében semmi érdekes nem történt. Zenéltünk még egy kicsit, majd én kaptam a feladatot, hogy főzzek valamit,míg a többiek a TVt bámulták. Úgy döntöttem, hogy makarónit csinálok, mert az hamar készen van és finom. Megvacsoráztunk és mindenki ment lefeküdni.
YOU ARE READING
Every breath you take I watch you slip away
FanfictionEgy történet egy lányról akinek megváltozik az élete, mikor bekerül egy bandába , ami nem más mint az Asking Alexandria. Rengeteg bonyodalom fog akadni, új szerelmek születnek és titkokra is fény fog derülni. A történetben mindenféle zenekarok fogn...