Emily Quinn
Miután vissza mentem a házba segítettem Katenek ebédet készíteni. Húslevest csináltunk- aminek nagyon örültem- és rántott csirkemellet sült krumplival. Miközben főzőcskéztünk elkezdtünk beszélgetni.
- Remélem nem zavar hogy itt vagyok.- mondtam neki.
- Nem, dehogyis ilyenre még csak gondolni se merj. Kellin rengeteget mesélt rólad így már nagyon vártam hogy gyere.- mosolygott rám.- Tényleg hogy is volt ez a " nem ismerem a húgom igazi énjét" dolog?- kérdezte, mire elmesélték neki mindent. Általában nem bízom meg emberekben hamar annyira , hogy meséljek nekik, de Katelynn azonnal elnyerte a bizalmamat.
- Most már mindent értek. Már most mondom, hogy akkor jössz hozzánk amikor csak akarsz, mi mindíg szívesen látunk.- mondta és szorosan megölelt. Kellin pont ezt a pillanatot választotta arra hogy bejöjjön a konyhába.
- Látom összebarátkoztatok.- mondta mosolyogva Kellin.
- Igen- mondta Kate is mosolyogva, én meg megerősítés képpen bólintottam.
- Nem akartam megzavarni semmi csajos dolgot, de szólni szerettem volna, hogy a fiúk húsz perc múlva ideérnek.- mondta Kellin.
- Kiket értesz fiúk alatt?- kérdeztem értetlenül.
- A bandát.- felelte egyszerűen.
- Ó akkor már értem miért kellett annyi kaját csinálni mintha egy egész hadseregnek főznénk.- mondtam, mire mindannyian elröhögtük magunkat. Tíz percel később már a nappaliban folytattuk a beszélgetést, mivel készen lett az ebéd.
- Na és mióta vagytok együtt?- kérdeztem tőlük.
- Lassan két éve.- mondta Kate.
- Wow. Gratulálok.- mondtam nekik mosolyogva. Őszíntén örültem nekik. Kellin nem is találhatott volna jobb barátnőt.
- Na és ti Denissel mióta alkottok egy párt?- kérdezte kedvesen Kate.
- Már több mint két és fél hónapja. Még az előtt jöttünk össze, hogy elkezdtem volna a bandában játszani.- válaszoltam neki mosolyogva.
- Wow. Akkor jó régóta eggyütt vagytok.- mondta ő is mosolyogva.- Na és hogy jöttetek össze?- kérdezte kíváncsian.
- Mivel már nagyon régóta ismertük egymást ezért nálunk kimaradt ez a randizgatós ismerkedős rész. Mindig is szoros volt a kapcsolatunk. Emlékszem, hogy amikor ő már a bandával volt, akkor is képes volt elhalasztani, hogy velük legyen, csak azért, mert velem szeretett volna lenni. Azt hogy a barátnője legyek meg egy vacsora keretein belűl kérdezte meg.- meséltem neki mosolyogva.
- Ó de aranyos. Remélem még sokáig együtt lesztek.- mondta Kate.
- Lefeküdtetek már?- kérdezte hirtelen Kellin.
- Kellin !?! Ilyet nem illik kérdezni- ordított rá Kate. Én meg csak kikerekedett szemekkel néztem a bátyámra.
- Mivan? Attól még hogy nem illik ilyet kérdezni megkérdezhetem. Egyébkén is a bátyja vagyok nekem szabad tudnom róla, sőt kell is.- mondta Kellin durcásan. Hálát adok istennek, mert amint befejezte a mondatot megszólalt a csengő.
- Majd én kinyitom.- mondtam Katenek, aki már állt is volna fel.
- Úgy sem fogod megúszni a válaszadást hugi.- kiáltott még utánam Kellin.
YOU ARE READING
Every breath you take I watch you slip away
FanfictionEgy történet egy lányról akinek megváltozik az élete, mikor bekerül egy bandába , ami nem más mint az Asking Alexandria. Rengeteg bonyodalom fog akadni, új szerelmek születnek és titkokra is fény fog derülni. A történetben mindenféle zenekarok fogn...