Emily Quinn
Miután mindenki átöltözött még volt egy óránk a koncert kezdetéig. Amíg várakoztunk addig kiültünk beszélgetni az asztalokhoz a busz mellett. Hirtelen eszembe jutott, hogy még nem adtam oda Justinnak a Kellinről készült fiatalkori képet. Gyorsan visszamentem a buszba és előkapartam a bőröndömből a fotót, majd visszamentem a fiúkhoz.
-Tessék Justin. Itt a kép, amit megígértem.- mondtam és átadtam neki a képet. Fél percig szótlanul nézte, majd elröhögte magát.
-Hát ez haláli. El sem hiszem, hogy így nézett ki régen. Ennél jobb egyeszséget még sosem kötöttem.-mondta Justin röhögve.
-Emily ajánlom, hogy ne az legyen Justinnál amire gondolok.-mondta Kellin.
-Bocsi, de megegyeztem vele.-mondtam, majd hirtelen kikaptam Justin kezéből a képet és elkezdtem futni tudván, hogy Kellin úgyis utánam fog jönni. Igazam is lett, mert nem telt el egy perc és már Kellinnel verekedtem a földön a kép megszerzéséért, ami idő közben kicsúszott a kezemből.
-Emily add ide! Lehetőleg most rögtön.-mondta Kellin mikor sikerült megszereznem a képet.
-Szerintem inkább örülj neki, hogy csak egy képet adtam oda Justinnak, és nem az összeset.-mondtam neki.
-Már ezt az egyet sem szabadott volna odaadnod neki.-mondta és kikapta a kezemből a fotót, de mielőtt széttéphette volna valaki kivette a kezéből. Az a valaki nem más volt, mint Alex.
-Te. Atya. Úr. Isten. Ezt nem hiszem el.-mondta, miután ő is megnézte a képet. Nézegette még egy kicsit, majd tovább adta a többieknek. Mindenki ugyanazzal a hitetlen fejjel bámult Kellinre, mint Alex és Justin.
-Olyan volt a hajad, mint most az enyém.-mondta nevetve Jack B. Még negyed óráig a fotóról diskuráltak, majd Kellinnek sikerült megszereznie, és darabokratépte. Mondjuk teljesen felesleges volt összetépnie, mert van még belőle pár másolat a bőröndömben biztos ami biztos. Mondjuk erről remélem egy darabig nem szerez tudomást Kellin. Még egy kicsit beszélgettünk, majd elindultunk a színpad felé. A koncert kezdete előtt öt, ismétlem ÖT percel odajött hozzám Alex.
-Nincs kedved elénekelni velem a Remembering Sundayt a színpadon?-kérdezte.
-Jókor kérdezed, de persze. Még szerencse, hogy tudom a szöveget.-mondtam neki.
-Remek. Majd a 7. szám lesz a dal listában. Ha neked úgy jó lesz, akkor majd a hatodik szám után felkonferállak.-mondta Alex.
-Nekem aztán édesmindegy.-mondtam vállat vonva. Bólintott, majd továbbment, gondolom a bandájához. A Sleeping With Sirens fog kezdeni, majd utána jön a Pierce The Veil és végül az All Time Low. Szerintem egy nagyon jó este elé nézünk.
VOUS LISEZ
Every breath you take I watch you slip away
FanfictionEgy történet egy lányról akinek megváltozik az élete, mikor bekerül egy bandába , ami nem más mint az Asking Alexandria. Rengeteg bonyodalom fog akadni, új szerelmek születnek és titkokra is fény fog derülni. A történetben mindenféle zenekarok fogn...