Justin Hills
Három nap telt el azóta, hogy legutóbb voltam Kellinéknél. Ma megint megyek hozzájuk, mert meg kell beszélnünk, hogy hogyan legyenek a próbák a turné előtt. Mielőtt elindultam volna beszaladtam a stúdióba és elhoztam egy akusztikus gitárt Emilynek. Sikerült egyszerre odaérnem Jackel Kellinékhez.
- Minek hoztál gitárt? Még csak most fogjuk megbeszélni, hogy mikor próbálunk.- mondta Jack és kopogott az ajtón.
- Nem azért hoztam, hogy próbáljunk és nem is nekünk.- mondtam neki, mire értetlenül nézett rám. Már épp kérdezni akart valamit, amikor Kate nyitott ajtót.
- Sziasztok. Gyertek be, a többiek már itt vannak.- mondta Kate.
- Szia.- köszöntünk neki egyszerre Jackel, majd elindultunk a nappali felé.
- Sziasztok.- mondtuk, amikor beértünk a nappaliba. A többiek is visszaköszöntek, majd Emily odajött hozzám.
- Ahogy megígértem.- mondtam és átadtam neki a gitárt.
- Köszi.- vette el, majd megölelt és már ment is fel az emeletre. Amikor visszafordultam a többiekhez mind felhúzott szemöldökkel néztek rám , de legfőképpen Kellinnek volt értetlen és gyanakvó a tekintete.
- Mivan?- kérdeztem, amikor még egy perc után sem változott senkinek a tekintete.
- Ez meg mégis mi volt?-kérdezte Kellin.
- Csak hoztam neki egy gitárt, mert megkért rá.-mondtam röviden. Arról nem kell tudniuk, hogy segítek Emilynek dalt készíteni. A többiek megelégedtek a válaszommal, de Kellin még mindíg furán méregetett, de egy idő után ő is be csatlakozott a beszélgetésbe. Megbeszéltük, hogy minden héten kedden és szombaton lesz próba, majd elindultunk a konyhába, mert kész lett az ebéd.
- Valaki szóljon Emilynek, hogy jöjjön le.-kérte Kate.
- Majd én megyek.- vállalkoztam rögtön a feladatra. Felmentem az emeletre Emily szobályához és benyitottam. Az ágyon ült és gitározott.
- Nem rossz.-mondtam, mikor abbahagyta a gitározást.
- Köszi.-mondta mosolyogva.
- Gyere le enni.-mondtam.
- Megyek.-mondta, majd felpattant és indúlt is el lefelé. Az ebéd viszonylag nyugodtan eltelt. Miután mindenki jóllakott még beszélgettünk egy kicsit, majd mindenki hazament.Kellin Quinn
Nagyon gyanús nekem Emily és Justin. Biztos vagyok benne, hogy valamit titkolnak. Justinnak az az egy szerencséje van, hogy a legjobb barátom, így megbízok benne. De ha valami olyat csinál Emilyvel, amit nem szabadna, akkor természetesen kinyírom őt. És ebbe a kategóriába a tizennyolc éven felüli dolgok is beletartoznak.
YOU ARE READING
Every breath you take I watch you slip away
FanfictionEgy történet egy lányról akinek megváltozik az élete, mikor bekerül egy bandába , ami nem más mint az Asking Alexandria. Rengeteg bonyodalom fog akadni, új szerelmek születnek és titkokra is fény fog derülni. A történetben mindenféle zenekarok fogn...