Justin Hills
Alex megvárta, hogy Emily odamenjen a dobokhoz, majd hozzám fordult.
-A barátnőd?-kérdezte szemöldök vonogatva.
-Igen.-mondtam büszkén.
-Nem semmi, ahogy dobol.-mondta Rian megilletődve, mikor Emily elkezdte játszani a Time Bomb-ot.
-Na mivan Rian, Alex kirúgott a bandából?-kérdezte poénkodva az egyetlen és utánozhatatlan Jack Barakat.
-Ha ha. Nagyon vicces.-mondta szarkasztikusan Rian. Emily már a We Like It Loud-ot játszotta, amikor a többiek és csatlakoztak hozzánk.
-Szerintetek mikor fog elfáradni?-kérdezte Nick negyed óra múlva.
-Szerintem még 30 percig bírja és kifullad.-mondta Mike.
-Fogadni mernék rá, hogy negyed óra múlva már a földről kell felkaparni- mondta Gabe.
-Fogadjunk-mondta Mike Gabenek.
-Rendben. 10 dollár a tét.-mondta Gabe.
-Hát srácok ezt a fogadást mind a ketten bebuktátok, ugyanis ha úgy van kedve, akkor akár 3 órán keresztül is képes dobolni. Nagyon aktív tud lenni, ha akar.-mondtam visszaemlékezve az egyik stúdióban eltöltött napra Emilyvel.
-Te már csak tudod-mondta kacsintva Jack F.
-Na jó elég volt fiúk. Ha meghallok még egy el hintett beszólást arról, hogy Justin lefeküdt a hugommal esküszöm, hogy lenyakazok valakit.-mondta Kellin kissé idegesen. Biztos odáig van érte, mikor a fiúk arról beszélnek, hogy meghúztam Emilyt.
-Emily a húgod?- kérdezte meglepetten Alex.
-Igen. A Quinn vezetéknévből nem esett le?-kérdezte Kellin.
-Csak hogy tisztázzuk a te vezetékneved sem Quinn, hanem Bostwick, úgyhogy nem nem esett le.-mondta Alex sértetten.
-Emily teljes neve Emily Quinn Bostwick, csak ő sem használja a Bostwickot-mondtam.
-Miért?-kérdezte Zack.
-Nagyjából hasonló okok miatt, mint Kellin.-mondtam kicsit szépítve a valóságot. Nem az én dolgom elmondani nekik az igazat. Láttam Kellinen, hogy elkezdte megint mardosni a bűntudat. Emlékszem, hogy napokig kivolt azután, miután Emily elment arról a koncertről, amiről késtünk és Emily beállt Kellin helyett énekelni. Álandóan azt szajkózta, hogy minden az ő hibája volt és sosem kellett volna Emilyt magára hagynia.
-Én visszamegyek a buszhoz.-mondta Kellin és elindult.
-Menjen valamelyikőtök vele, nehogy valami hülyeséget csináljon.-mondtam Vicnek és Tonynak, mert ők tudják kezelni Kellint, ha ki van borúlva. Vic rögtön el is indúlt Kellin után.
-Hogy érted, hogy valami hülyeséget csinálna?-kérdezte Alex, de szerintem nagyon jól tudta mire értettem. Hála a jó égnek nem kellett válaszolnom, mert Emily lejött a színpadról.
-Nagyon ügyes voltál szíven-mondtam neki és adtam egy puszit az arcára. Szerencsére senki sem kérdezősködött tovább Kellinről. Beszélgettünk még egy kicsit, majd mi is visszaindúltunk a buszhoz átöltözni az esti koncertre.
ESTÁS LEYENDO
Every breath you take I watch you slip away
FanficEgy történet egy lányról akinek megváltozik az élete, mikor bekerül egy bandába , ami nem más mint az Asking Alexandria. Rengeteg bonyodalom fog akadni, új szerelmek születnek és titkokra is fény fog derülni. A történetben mindenféle zenekarok fogn...