Denis Stoff
Hétfő van és ma megyek ki a reptérre Emilyért. Reggel felkeltettem a srácokat- ami nem kis munka volt- és kitakaríttattam velük a lakást, ami konkrétan romokban ált. Mielőtt elindultam azért a biztonság kedvéért tartottam egy kiselőadást a viselkedésről. Szerencsére nem voltak sokan a reptéren , így viszonylag könnyen megtaláltuk egymást. Rögtön a nyakamba ugrott, csoda volt , hogy nem estünk el.
- Sziaaaa.- visította a fülembe. Mire hazaérünk szerintem meg fogok süketülni.
- Szia. Milyen volt az út?- kérdeztem , miközben elkezdtünk a kocsihoz menni.
- Jó volt, szinte végig aludtam az egészet.-mondta. Közben bepakoltuk a böröndjeit és elindultunk. Az út további részében beszélgettünk, elmondtam pár dolgot a turnéról.Mikor beértünk a házba elég érdekes látvány fogadott. Ben söpört? ,James főzött,Sam teregetett és Cameron megterített. Nem bírtuk sokáig kitőrt belőlünk a nevetés. Azért nem mindennap látni négy kitetovált férfit házimunkát végezni.
- Srácok gyertek ide.- mindenki abbahagyta amit csinált és körülvettek minket.- Bemutatom nektek Emily Quinnt. Emily ők itt az AA tagjai név szerint : Ben Bruce a vezető gitáros, James Cassels a dobos, Cameron Liddell a ritmusgitáros és Sam Bettley a basszusgitáros.- mutattam be őket egymásnak.
- Sziasztok. Örülök , hogy itt lehetek.- mondta nekik mosolyogva.
- Mi örülünk , hogy itt vagy , ha te nem lennél még sehol nem lennénk azzal, hogy találjunk egy új embert. - mondta neki James.
- Nos, én most megyek és megmutatom Emilynek a szobáját addig ti folytassátok a dolgotokat, vagy mit tudom én. - mondtam és elindultunk az emeletre.
- Na akkor a te szobád az enyém mellett van. Ha bármi kell nyugodtan gyere át hozzám , majd én segítek. A fürdő és a mosdó a folyosó végén van. Menj be a szobádba és pakolj ki , meg ha szeretnél pihenj le , majd úgy is szólunk ha van valami.- mondtam neki és segítettem bevinni a dolgait a szobályába utána lementem a nappaliba, ahol a fijúk beszélgettek.
- Na mi a véleményetek róla?- kérdeztem. Mindannyian elkezdtek mosolyogni.
- Nagyon aranyos, nem csodálom , hogy őt ajánlottad.- mondta Sam. A többiek egyetértően bólogattak.
- Egyébként honnan ismeritek egymást?- kérdezte James.
- Még középiskolában ismerkedtünk meg. Először még utáltuk egymást és lassan kezdtünk el barátkozni. A végén meg már legjobb barátok lettünk.- meséltem mosolyogva.Meséltem még nekik egy kicsit az Emilyvel való ismeretségünkről és utána készültünk az ebédhez. Felmentem szólni Emilynek , hogy jöjjön enni , de mikor bementem a szobályába azt láttam , hogy elaludt. Magamban már meg is találtam a tökéletes tervet, hogy hogyan keltsem fel. Bementem a fürdőbe és töltöttem egy pohárba vizet, amit ráöntöttem Emily fejére. Sikítva ébredt fel és elkezdett ordibálni, majd elindult felém. Én rögtön elkezdtem rohanni le a lépcsőn, de utánam jött és mikor majdnem utolért kiszaladtam a kertbe. Egy ideig próbált elkapni, de amikor egy másodpercre nem figyelt belelöktem a medencébe. Puffogva mászott ki a medencéből és ment be a lakásba. Amikor én is bementem azt láttam , hogy a fiúk szó szerint sírnak a röhögéstől- gondolom előkelő helyről nézték végig az előző jelenetünket- és Emily már egy teljesen új ruhában ült az asztalnál. Megebédeltünk és utána néztünk egy filmet. Este mindenki elment fürdeni és mentünk is aludni.
YOU ARE READING
Every breath you take I watch you slip away
FanfictionEgy történet egy lányról akinek megváltozik az élete, mikor bekerül egy bandába , ami nem más mint az Asking Alexandria. Rengeteg bonyodalom fog akadni, új szerelmek születnek és titkokra is fény fog derülni. A történetben mindenféle zenekarok fogn...