Emily Quinn
Reggel izgatottan keltem. Szokásomhoz híven lementem a konyhába kávét csinálni. Tegnap hála a jó égnek Kate megmutatta mi hol van, így könnyen elkészítettem a reggeli ébresztőmet. Miután befejeztem a kávézást visszamentem a szobámba átöltözni. Egy fekete szaggatott gatyát és egy Ozzy Osbourneos pólót vettem fel. Miután vállalhatóra megcsináltam a hajamat visszamentem a nappaliba, ahol Katet találtam.
- Jó reggelt.- mondtam neki mosolyogva.
- Neked is.- válaszolta.
- Tudok segíteni valamit?- kérdeztem.
- Most nem kell. A reggelit egyedül is meg tudom csinálni.- mondta mosolyogva. Valószínűleg látta rajtam, hogy nem tudok mit kezdeni magammal, mert egy idő után megszólalt.
- Menj keltsd fel a bátyádat.- mondta vigyorogva. Én rögtön kaptam az alkalmon és rohantam is fel az emeletre. Amikor beléptem a szobába egy nagy takarógombócot láttam az ágy közepén. Ilyenkor látszódik, hogy tényleg rokonok vagyunk, mert én is ugyan így alszom. Odamentem az ány széléhez és egy jól irányzott mozdulattal ráugrottam a takarókupacra. Nem telt el egy másodperc és egy nemtetsző nyögés árasztotta el a szobát, majd a földön találtam magam. Hirtelen a takaróhalom alól egy fej jött elő, ami egyenesen rám nézett.
- Emily hagyj aludni.- mondta Kellin, majd visszabújt a takaró alá.
- Kellin kelj fel! Ma megyünk a stúdióba.-mondtam, de nem nagyon hatották meg a hallottak, mert egy perc után már újra hallottam a szuszogását, ami jelezte, hogy elaludt. Miután láttam, hogy semmit nem ér a próbálkozásom, hogy felkeltsem, lementem a konyhába Katehez.
- Sikerült felkelteni?- kérdezte Kate, mikor beértem a konyhába.
- Nem.- sóhajtottam szomorúan.
- Ne szomorkodj. Addig nem kel ki az ágyból, míg teljesen ki nem aludta magát.- mondta mosolyogva.
- Jó tudni.- mondtam. Hogy ne unatkozzak végül segítettem Katenek a reggelivel. Ez annyiból állt, hogy feltörtem pár tojást és beraktam a kenyeret a pirítóba. Mire készen lettünk mindennel Kellin is levánszorgott az emeletről, így el is kezdtünk reggelizni. Miután mindenki jóllakott segítettem rendet rakni, és utána már indúltunk is a stúdióba Kellinnel. Meg kell hogy mondjam, nem ilyennek képzeltem el ezt a helyet. Egy maximum három emeletes kis épületre számítottam, de ez volt vagy tíz emeletes és hatalmas volt az egyész. Miután kinézelődtem magam elindultunk befelé a fiúk részéhez. Útközben találkoztunk a managerükkel, aki mégegyszer megköszönte a koncertes alakításomat. Nagyjából tíz perc séta után megálltunk egy ajtónál, ahová Kellin be is nyitott.
YOU ARE READING
Every breath you take I watch you slip away
FanfictionEgy történet egy lányról akinek megváltozik az élete, mikor bekerül egy bandába , ami nem más mint az Asking Alexandria. Rengeteg bonyodalom fog akadni, új szerelmek születnek és titkokra is fény fog derülni. A történetben mindenféle zenekarok fogn...