49.

52 8 2
                                    

Emily Quinn

Viszonylag hamar lezavartuk a próbálást és visszamentünk a buszhoz. Első dolgom volt átöltözni. Mikor kész lettem kimentem a többiekhez, akik egy asztalnál ültek egy napernyő alatt. Szerintem nem túlzok, ha azt mondom, hogy negyven fok volt kint. Én is leültem Justin mellé és elkezdtem inni egy energiaitalt. Eléggé érzem a hatását annak, hogy "reggel" nem ittam kávét.
-Na és milyen volt az éjszaka?-kérdezte Gabe kacsintva. Rögtön tudtam, hogy nem az érdekli, hogy mit ettünk vacsorára.
-Nem volt semmi extra.-mondtam vállat vonva. Éreztem, hogy nem úszom meg ennyivel.
-Hát persze.-mondta horkantva Jack.
-Nagyon remélem, hogy nem az érdekel titeket fiúk, hogy meghúzta e a hugomat Justin.-mondta Kellin úgy, hogy közben fel sem nézett a telefonja nyomkodásából. Erre természetesen senki sem kérdezősködött többet. Kábé fél óráig hallgattam a fiúk beszélgetését, majd elkezdtem unni magam. Mivel már nagyon rég nem doboltam, így gondoltam visszamegyek a színpadra és játszok egy kicsit unaloműzés képpen.
-Gabe, Mike oda tudná valamelyikőtök adni a dobverőjét? Visszamennék a színpadra dobolni egy kicsit, de otthon hagytam a dobverőimet.-mondtam.
-Az enyémet leraktam az egyik hangfal mellé a színpadon-mondta Gabe. Szerintem Mike meg sem hallotta, hogy hozzászóltam, mert folytatta a beszélgetést Tonyval és rám sem nézett.
-Akkor ha nem baj egy kicsit kölcsönvenném.-mondtam Gabenek.
-Csak nyugodtan.-mondta. El is indultam a színpad felé. Már húsz perce kerestem Gabe dobverőjét, de sehol sem találtam. Végül odamentem az egyik hangtechnikushoz és megkérdeztem nem tudja e hol vannak a pót dobverők.
-Szia. Bocs a zavarásért, de nem tudod hol vannak a pót dobverők?-kérdeztem. A pasas rám nézett, majd elfordult és elment.
-Kössz a semmit.-kiáltottam utána. Hirtelen megszólalt egy hang mögöttem.
-Tessék itt az enyém, használd nyugodtan.-mondta Rian Dawson.
-Köszi Rian. Majd ha végeztem visszaadom.-mondtam és elindultam a dobhoz, majd hirtelen megálltam. Először el sem jutott az agyamig, hogy Rian Dawson áll előttem és letegeztem, de amikor tudatosult bennem teljesen lefagytam.
-Te atya úr isten.-suttogtam magam elé sokkosan.
-Mi az?- kérdezte mellőlem valaki. Mikor oda fordultam szemben találtam magam Alex Gaskarthal. Ez a nap már nem is lehetne meglepetésekkel telibb. Nem szólaltam meg csak néztem rá teljes döbbenettel.
-Ezt le kellett volna videózni.-kezdett el röhögni mellettem Justin, akit észre sem vettem, hogy mikor jött fel a színpadra.
-Köszi szívem én is szeretlek.-mondtam szarkasztikusan rögtön.
-Esküszöm éreztem, hogy le fogsz fagyni, amikor meglátod őket.-mondta, miközben a nevetéstől kicsordult könnyeit törölgette.
-Egyáltalán te honnan tudtad, hogy itt lesznek? Amikor megérkeztünk még nem voltak itt.-mondtam.
-De itt voltak, csak nekik később volt a próbájuk. Ja és mielőtt megkérdeznéd, hogy honnan tudom ezt, nekem volt annyi eszem hogy megkérdezzem, hogy ki lesz a vendég zenekar.-mondta Justin önelégülten.
-Jólvan na. Azért nem kell ennyire önelégültnek lenned.-mondtam és elfordultam tőle, majd Alexre és Rianre néztem.
-Örülök a találkozásnak, Emily Quinn vagyok.-mondtam nekik.
-Szia. Nem kell udvariaskodni. Gondolom nekünk nem kell bemutatkoznunk.-mondta Alex.
-Tudom kik vagytok, úgyhogy nem kell. Nade ha nem baj én most mennék dobolni.-mondtam és elindultam a dob felé.

Every breath you take I watch you slip awayWhere stories live. Discover now