Emily Quinn
Reggel kellemes illatokre ébredtem. Nagy nehezen felálltam a kanapéról-mert természetesen mindenem elgémberedett-és kimentem a konyhába megnézni,hogy minek van ilyen jó illata. Mintha Justin megérezte volna hogy megyek,mert amint beléptem a konyhába a kezembe nyomott egy bögre kávét.
- Jó reggelt.-mondtam.
- Neked is.-mondta Justin, miközben kivett a konyhaszekrényből két tányért és az asztalra tette őket.
- Mit készítettél?-kérdeztem miközben leültem az asztalhoz.
- Tükörtojást és bacont-mondta,majd le is rakta az említetteket az asztalra.
- Mit szeretnél ma csinálni?-kérdezte, mikor már elkezdtünk enni.
- Mondjuk hazamenni?-kérdeztem úgy mintha egyértelmű lenne.
- Kellin azt mondta, hogy csak este vigyelek haza.-mondta.
- Miért?-kérdeztem.
- Nem tudom, de szerintem azért, mert szeretnének kettesben lenni Kattel, ha érted hogy értem.-mondta miközben vonogatta a szemöldökét.
- Fúj! A testvéremről beszélsz.-mondtam fintorogva, mert természetesen értettem mire érti azt, hogy szeretnének kettesben lenni.
- Na de akkor mit csináljunk ma?-kérdezte újra.
- Ha van kedved bemehetnénk a stúdióba, mert elkészült az egyik dal és segíthetnél megcsinálni a zenei háttért hozzá.-mondtam.
- Szívesen segítek.-mondta mosolyogva. Miután megreggeliztünk mind a ketten átöltöztünk és elindultunk a stúdió felé. Már rutin szerűen mentem be az épületbe és a fiúk próbatermébe.
- Mivel kezdjünk?- kérdeztem, mert még nem vagyok nagyon jártas ebben a zenekészítésben.
- Először is szeretném hallani az elkészült szöveget.-mondta mosolyogva Justin.
- Rendben.- mondtam és elkezdtem énekelni a dalt.Hard to see when your eyes are closed
Hard to love when your heart is broken
Live my life out in the cold
Days are gone and now I'm frozenThe wind it blows
Where it stops? Nobody's gonna know (I said)
(Oh oh) Away we go, where do we stop?
Nobody's gonna know, nobody's gonna knowI'm in too deep, I sold my soul
I'm out of reach and I can't let go
I'm in trouble (Oh oh oh), I'm in trouble (Oh oh oh)
I made my way, a dead end road
I can't turn back so I walk alone
I'm in trouble (Oh oh oh), I'm in trouble (Oh oh oh)
I'm in, I'm in trouble
troubleHard to breathe when you lose control
Hard to live with the words unspoken
I walk away 'cause I got no home
Empty hole and my body's shakingThe wind it blows
Where it stops? Nobody's gonna know (I said)
(Oh oh) Away we go, where do we stop?
Nobody's gonna know, nobody's gonna knowI'm in too deep, I sold my soul
I'm out of reach and I can't let go
I'm in trouble (Oh oh oh), I'm in trouble (Oh oh oh)
I made my way, a dead end road
I can't turn back so I walk alone
I'm in trouble (Oh oh oh), I'm in trouble (Oh oh oh)
I'm in, I'm in trouble (Take me heaven, yeah, yeah, yeah I'm in)
Trouble (Save me, yeah)You're so respectable, and I'm so impossible
(Oh oh) We just can't have it all
No, no, we just can't have it all
(Oh oh) We were invincible, it's almost criminal
(Oh oh) No light at the end of the tunnel when you get yourself in troubleI'm in too deep, I sold my soul
I'm out of reach and I can't let go
I'm in trouble (Oh oh oh), I'm in trouble (Oh oh oh)
I made my way, a dead end road
I can't turn back so I walk alone
I'm in trouble (Oh oh oh), I'm in trouble (Oh oh oh)
I'm in, I'm in trouble (How did I get myself in?)
Trouble (How did I get myself in?)
Trouble (Take me heaven, yeah, yeah, yeah I'm in)
Trouble (Save me, yeah)
(Sleeping With Sirens- Trouble)Miután befejeztem az éneklést félve ránéztem Justinra, aki csak űlt egy helyben és engem nézett.
-Ennyire rossz volt?- kérdeztem félve. Nem mondott semmit, csak szorosan átölelt.
-Most ugye csak viccelsz? Ez valami eszméletlen jó volt. Nagyon szépen énekelsz.-mondta, miután elengedett.
-Köszönöm-mondtam és éreztem, hogy egy kicsit elpirulok. Na jó kit akarok áltatni? Szerintem vörösebb lett a fejem, mint egy paradicsom.
-Van valami ötleted, hogy milyen alapot szeretnél hozzá?- kérdezte, mire én bólintottam és odamentem a dobhoz.
Körülbelűl másfél óra alatt elkészült az egész dal,alappal mindennel együtt.
-És most mit csináljunk? Még csak dél van és Kellin azt mondta hat óra körül vigyelek haza.- Kérdezte Justin.
-Lenne kedved felvenni ezt a számot CD-re, hamár itt vagyunk a stúdióban? Kellinnek szeretném majd odaadni születésnapjára, a többi egyellőre még készülő félben lévő számmal együtt.- mondtam kicsit félénken, majd gyorsan hozzátettem.- Természetesen veled együtt adnám oda neki, mert nagyon solkat segítesz, illetve segítettél már most, amit nagyon szépen köszönök.-mondtam.
-Persze hogy van kedvem. Kellin nagyon fog majd örülni neki.-mondta mosolyogva. Újabb egy óra múlva fel is vettük a számot CD-re.
-Na és most mit csináljunk?-kérdeztem.
-Elmehetnénk valahova kajálni, és mondjuk megnézhetnénk egy filmet a moziban.-ajánlotta Justin.
-Rendben.-bólintottam, majd el is indultunk.
YOU ARE READING
Every breath you take I watch you slip away
FanfictionEgy történet egy lányról akinek megváltozik az élete, mikor bekerül egy bandába , ami nem más mint az Asking Alexandria. Rengeteg bonyodalom fog akadni, új szerelmek születnek és titkokra is fény fog derülni. A történetben mindenféle zenekarok fogn...