Denis Stoff
Miután Emily felment én is feltápászkodtam a földről. Kellett egy kis idő mire felfogtam mi is történt pontosan. Mondjuk már megszokhattam volna, mert amikor nálunk volt régen akkor is ezt csinálta ha csesztettem és nem engedtem el. Míg ezen gondolkoztam azt vettem észre hogy a srácok nagyra nyílt szemekkel néznek.
- Mivan?- kérdeztem.
- Ez mégis mi a fene volt?- kérdezte Ben.
- A figyelemelterelés , hogy el tudjon menni előlem ez esetben alólam.- mondtam.
- Ha jól sejtem nem ez volt az első eset, ugye?- kérdezte Cam.
- Nem tényleg nem ez volt az első alkalom amikor ezt csinálta.- sóhajtottam.A nap maradék részében kitaláltuk a fiúkkal , hogy próbálni fogunk. Amikor felmentem Emilynek szólni , hogy jöjjön ő is hallottam hogy énekel. Általában nem szokott érdekelni és simán megszakítom, de most Kellinéktől énekelt számokat. Tudom , hogy hiányzik neki a testvére akárhogy próbálja tettetni, hogy nem. Régen sokszor rajtakaptam, hogy sír és azt mondta, hogy míért hagytál itt bátyus. Ilyenkor mindíg én vigasztaltam meg egy nagy adag fagyival együtt. Hallgattam még egy darabig ahogy énekel és utána lementem a fiúkhoz a nappaliba.
- Srácok próbáljunk , de Emily nem fog lejönni és örülnék neki , ha nem is zargatnátok egy darabig.- mondtam nekik, és láttam rajtuk, hogy nem értik miért mondom ezt.
- Oké, de mégis miért?- kérdezte James. Na akkor itt a meseidő.
- Azért mert nincs olyan állapotban.-mondtam, mire értetlenül néztek rám.- Hiányzik neki a testvére.
- Ki a testvére? Akár ide is jöhetne látogatóba.- ajánlotta Sam. Úgy látom a vezetéknevéből nem esett le nekik.
- Szerintetek ki a testvére? Annyit elárulok, hogy mi is ismerjük.- mondtam. Egy ideig gondolkoztak , de hamar feladták.
- Na jó tényleg nem tudjátok? Kinek a vezetékneve Quinn azok közül az emberek közül akiket ismerünk?- újra elkezdtek gondolkozni és amint láttam Camnek hamar le is esett, aminek hangot is adott.
- Na neeee, komolyan Kellin huga??!- kiáltott fel a meglepettségében. Erre a többieknek is leesett az álla.
- Igen, Kellin huga. Már nagyon régen nem találkoztak és ha véletlenül mégis akkor is csak 1-1 napot. Nagyon megviselte őt is amikor elváltak a szüleik és az volt a legszebb az egészben , hogy ő került az anyjukhoz, míg Kellin az apjukkal , ment. Még úgy is hogy megtiltotta az anyja neki, hogy találkozzon vele rengetegszer kiszökött, hogy egy kicsit a bátyjával legyen, ami miatt rengeteget veszekedett az anyjával, sőt még vágdosta is magát. A végén már odáig fajultak a dolgok, hogy átköltözött egy időre hozzánk, amíg nem szerez munkát. Mikor ez sikerült keresett egy albérletet és az anyjával nem beszélt többet. Az a vicc az egészben, hogy erről Kellin semmit sem tud, de még azt sem , hogy Emily is zenél és ilyen a stílusa vagy hogy elköltözött otthonról. Ezért kérlek titeket hogyha véletlenül találkoznátok valami csoda folytán Kellinnel vagy valakivel a bandából még véletlenül se említsétek , hogy Emily velünk van, mert még nem áll készen elmondani neki az igazságot.- mondtam, mire mindannyian bólintottak.
KAMU SEDANG MEMBACA
Every breath you take I watch you slip away
Fiksi PenggemarEgy történet egy lányról akinek megváltozik az élete, mikor bekerül egy bandába , ami nem más mint az Asking Alexandria. Rengeteg bonyodalom fog akadni, új szerelmek születnek és titkokra is fény fog derülni. A történetben mindenféle zenekarok fogn...