53.

56 9 2
                                    

Emily Quinn

Reggel arra keltem fel, hogy megsülök olyan melegem van. Nagy nehezen kimásztam az ágyamból és átmentem a fürdőszobába átöltözni. Mivel fogadni mertem volna rá, hogy kint még melegebb van, mint itt bent, így egy rövidnadrágot és egy koponya mintás haspólót vettem fel. Miután kész lettem csináltam magamnak egy kávét és kimentem a busz mellé, ahol már kint voltak a többiek.
-Mégis hol a francban vagyunk és miért van ilyen meleg?-kérdeztem túldramatizálva az egészet, miközben leültem egy székre.
-Atlantában és mert nyár van- válaszolta Kellin, majd rám nézett.
-Mégis hogy vagy felöltözve?-kérdezte felháborodottan.
-Én a helyedben örülnek neki, hogy ennyi ruha van rajtam.-vágtam vissza rögtön. Látszott rajta, hogy nem tetszett neki a válaszom, de nem szólt végül semmit sem vissza. Mivel a testem 70%-a fedetlen volt, így mindenki jól látta a tetoválásaimat.
-Ennyi tetoválásod van összesen?-kérdezte Alex.
-Nem. Van még egy virág a csípőjén.-mondta Justin elfelejtve, hogy nehéz lesz kimagyarázni, hogy honnan tudja.
-És ezt mégis honnan tudod?-kérdezte a két Jack egyszerre szemöldökvonogatva.
-Ööö.....-nézett rám segítségkérően Justin.
-Egyszer elmentünk közösen strandra és akkor látta.-mondtam vállat vonva és reménykedtem benne, hogy elhiszik. Hát nem igazán jött össze.
-Azt elhiszem, hogy elmentetek, de abba viszont biztos vagyok, hogy nem strandra.-mondta Gabe. Erre a megjegyzésre természetesen mindenki elkezdett nevetni. Szerintem mondanom sem kell, de én és Justin is tejesen vörösek voltunk. Még szerencse, hogy megérkezett mégegy busz, és nem foglalkoztak tovább velünk.
-Vajon kik azok?- kérdeztem, mert nem ismertem fel a buszt.
-Majd mindjárt meglátod.-kacsintott rám Vic. Körülbelül tíz perc alatt sikerült leparkolnia a busznak és le is szálltak róla a lakói. Mikor megláttam kik azok a fangörcs kerülgetett.
-Sziasztok.- köszönt az egyetlen és utánozhatatlan Matty Mullins. Én csak döbbenten álltam és hallgattam, ahogy a többiek is köszönnek a bandából.
-Srácok szeretném bemutatni nektek a hugomat Emily Quinnt.-mutatott be a Memphis May Fire tagjainak Kellin.
-Szia.-mondták szinte egyszerre, ami be kell vallanom kicsit ilyesztő volt. Én válaszként csak integettem egyet, mert éreztem, ha megszólalok előjön a teljes fangörcs énem és nem volt kedvem hülyét csinálni magamból.
-Beszédesebb szokott lenni, csak most zavarban van, mert nagyon szeret titeket.-mondta Justin és átölelt hátulról.
-Kössz hogy beégetsz előttük.-suttogtam, de természetesen mindenki hallotta.
-Nem kellek én ahoz hogy beégesd magad.-mondta vigyorogva és meg puszilt. Erre megint elkezdett mindenki nevetni.
-Egyébként együtt vagytok?-kérdezte Matty.
-Igen.-válaszoltuk egyszerre Justinnal. Még beszélgettünk egy jó darabig és mindenki elment készülődni a délutáni koncertre.

Every breath you take I watch you slip awayحيث تعيش القصص. اكتشف الآن