Emily Quinn
Három óra alatt megérkeztünk Dallasba. Én szálltam le elsőként a buszról. Már alig várom, hogy újra találkozhassak Josh-al. Elindultam megkeresni a buszukat. Josh-al gimiben nagyon jóban voltunk, és rengeteget jártunk el együtt moziba meg minden felé. Emlékszem, hogy mindíg megvédett azoktól, akik bántottak a suliban. A nagy elmerengésemben egyszercsak azt vettem észre, hogy nekiütközök valakinek. Ez a valaki nem más volt, mint Oliver Sykes.
-Bocsánat, nem volt szándékos.-mondtam rögtön.
-Semmi baj. Mi a neved?-kérdezte Oli.
-Emily Quinn. Neked nem kell bemutatkoznod.-mondtam mosolyogva.
-Nem te vagy Kellin huga?-kérdezte felhúzott szemöldökkel.
-De. Ezek szerint már hallottál rólam.-mondtam kicsit félve.
-Igen. A testvéred elég érthetően kifejtette mindenkinek aki ezen a turnén részt vesz, hogy ha ártani merészelünk neked nem biztos, hogy túléljük a követhező napot.-mondta és én éreztem, hogy elkezd égni az arcom. El sem hiszem, hogy Kellin képes volt ezt mondani.
-Nem kell komolyan venni, amit az a gyökér mondott.-mondtam, mert fő a testvéri szeretet.
-Nem találkoztál véletlenül Josh Franceschivel?-kérdeztem témátváltva.
-De, egy turné busszal jöttünk. Miért?-kérdezte Oli.
-Mert szeretnék vele találkozni.-mondtam.
-Miért is?-kérdezte újból. Éreztem, hogy kezdem elveszteni a türelmemet.
-Nem mindegy az neked? Csak hívd ide.-mondtam kissé mérgesen.
-Jólvan na. Azért nem kell leszedni a fejem.-mondta és még mindíg nem indult el. Itt vesztettem el teljesen a türelmem.
-Induljál már el Sykes. Mire vársz tapsra?-érdekes módon azonnal elindult. Körülbelül két perc múlva vissza is tért Josh-al az oldalán.
-Ems?-kérdezte Josh döbbenten mikor meglátott. Egyedül ő hív Emsnek, és egyedűl tőle viselem el ezt a becenevet.
-Joshy-mondtam és odarohantam hozzá, majd a nyakába ugrottam.
-El sem hiszem, hogy tényleg itt vagy.-mondta még mindig sokkoltan, miután letett.
-Hát igen, még én is alig hiszem el. Jó újra látni.-mondtam vigyorogva.
-Téged is. Szó szerint semmit nem változtál azóta, amióta utoljára láttalak.-mondta ő is mosolyogva.
-Ugyan ez elmondható rólad is.-mondtam. Két másodperccel később egy eléggé hangos köhécselést hallottam magam mellől, ami Olivertől származott.
-Elnézést, hogy megzavarom ezt a cikimuki pillanatot, de ti honnan a fenéből ismeritek egymást?-kérdezte Oli értetlenül.
-Osztálytársak voltunk gimiben.-mondtuk egyszerre Josh-al.
-Na jó ez egy csöppet ilyesztő volt.-mondta Oli.
-Van kedved megnézni a próbánkat? Szívesen bemutatnálak a bandatársaimnak.-mondta Josh nem törődve Oli megjegyzésével.
-Ezer örömmel, csak szólok Kellinéknek, hogy veled leszek.-mondtam, majd gyorsan visszaszaladtam a buszunkhoz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Every breath you take I watch you slip away
Hayran KurguEgy történet egy lányról akinek megváltozik az élete, mikor bekerül egy bandába , ami nem más mint az Asking Alexandria. Rengeteg bonyodalom fog akadni, új szerelmek születnek és titkokra is fény fog derülni. A történetben mindenféle zenekarok fogn...