Kellin Quinn
Tiszta ideg voltam, mert nem értünk oda időben a koncert helyszínére. Amikor nagy nehezen végre megérkeztünk alig hittem a fülemnek. A Kick Me ment, de nem akárhogy. Egy lány hang énekelt. A fiúkkal rögtön odamentünk a színpad széléhez, de amit ott láttam az duplán lesokkolt. Az első sokk akkor ért amikor megláttam, hogy a PTVs srácok játszák a számunkat. A második pedig az volt, hogy Emily énekelt. Egyszerűen csak tátott szájjal áltam és nem bírtam megszólalni. Utoljára talán két éve találkoztunk és akkor nagyon nem így nézett ki, sőt még életemben nem hallottam énekelni, főleg nem így. Konkrétan úgy csinált mint aki ezer éve ezzel foglalkozik. Egyszercsak Justin megszólalt.
- Ki ez a lány?- tette fel teljes döbbenettel a kérdést mikor meghallottuk a számban az első hörgősebb részt.
- A húgom.- nyögtem ki nagy nehezen. A bandatársaim egyszerre fordultak felém.
- A húgod?!?- kiáltottak fel teljesen szinkronban. Még mindíg nem bírtam megszólalni ezért csak bólintottam. Hitetlenkedve fordultak vissza a színpad felé ahol közben befejeződött a szám. Bemonták hogy megérkeztünk és hogy mi folytatjuk tovább a koncertet, majd lejöttek a színpadról. Emily odajött hozzám és megölelt, majd gyorsan elmondta hogy melyik számokat játszották már le és feltereltek minket a színpadra.Emily Quinn
Amikor megláttam Kellint tudtam hogy nem titkolhatom tovább előle az igazságot. Amint lejöttünk a színpadról első dolgom volt megölelni őt. Láttam rajta, hogy teljesen le van döbbenve, mondjuk ezt meg is értem. Gyorsan elmondtam nekik, hogy melyik számok voltak már, majd felmentek a színpadra. Iszonyat jó koncertet adtak, végigénekeltem az összes számot amit lejátszottak. Néha láttam, hogy éneklés közben Kellin rámnéz. Miután lejöttek a fiúk a színpadról visszamentünk a várakozószobába. Csak csendben néztük egymást Kellinnel, egyszerűen nem bírtunk megszólalni. Egyszercsak Vic törte meg a csendet.
- Szerintem mi kimegyünk egy kicsit, addig ti beszélgessetek.- mondta. mire a többiek egyetértően bólintottak és kimentek. Én szólaltam meg először.
- Nagyon hiányoztál-mondtam majd oda rohantam hozzá és szorosan megöleltem. Éreztem hogy az arcomon patakokban folynak a könnyeim.
- Te is nekem hugi.- ölelt vissza azonnal. Elengedtem és a szemébe néztem.
- El kell mondanom pár dolgot.
ESTÁS LEYENDO
Every breath you take I watch you slip away
FanficEgy történet egy lányról akinek megváltozik az élete, mikor bekerül egy bandába , ami nem más mint az Asking Alexandria. Rengeteg bonyodalom fog akadni, új szerelmek születnek és titkokra is fény fog derülni. A történetben mindenféle zenekarok fogn...