Emily Quinn
- Kérlek ne szakíts félbe, mert nem biztos, hogy kétszer el tudom mondani.-mondtam mire bólintott.- Anyával már gyerek korom óta államdóan veszekedtünk, amíg ez odáig nem fajult, hogy többször is megütött. Én megelégeltem ezt és elköltöztem tőle, hozzáteszem akkor voltam kilencedikes. Befogadott a legjobb barátom családja. Velük éltem egészen 17 éves koromig, majd találtam munkát egy kávézóban és volt annyi megkeresett pénzem, hogy el tudtam költözni egy albérletbe. A stílusom miatt állandóan bántottak a suliban, mert akkor is így néztem ki mint most. Annyira nem bírtam már elviselni a sok terhet ami rámszakadt, hogy elkezdtem vágdosni magam.- itt végigsimítottam a hegeken a karomon.- Ha nincs ott a legjobb barátom már rég véget vetettem volna az életemnek. Amit neked mutattam az mind a látszat volt, mert meg szerettelek volna kímélni még egy gondtól.- mondtam, de alig lehetett már érteni annyira remegett a hangom. Kellin rögtön megölelt, de olyan szorosan, hogy szerintem eltörte pár bordám.
- Miért nem mondtad el ezeket, miért nem hagytad hogy segítsek?-kérdezte és láttam hogy már ő is könnyezik.
- Mert tudtam, hogy neked is van elég bajod, nem akartam még egyet adni. Akkor kezdtetek befutni a bandával. Nem akartam, hogy miattam ne tudd élni az álmod. -mondtam.
- Nekem te fontosabb vagy bárminél, már csak te maradtál a családomból. Bármiben segítettem volna, még akkor is ha fel kellett volna áldoznom emiatt a karrierem.- mondta a szemembe nézve. Nem csináltunk semmit csak szorosan öleltük egymást. Ezt a meghitt pillanatot az szakította félbe, hogy visszajöttek a fiúk.
- Istenem de aranyosak, mindjárt meghalok.- mondta Jamie amint meglátott minket. Mosolyogva elengettük egymást Kellinnel.
- Remélem mindent megbeszéltetek.- mondta Vic.
- Nagyjából igen, de van még pár dolog amiről nem tudsz.- fordultam Kellinhez.- Viszont ezek a dolgok rátok is tartoznak valamilyen szinten.- fordultam körbe a szobában.- Van köztetek olyan aki ismeri az Asking Alexandriát?- kérdeztem mire mindenki bólintott.- Nos az a helyzet, hogy Sam Bettleynek a basszusgitárosnak műtétje volt ezért nem tudott fellépni. Kerestek valakit a helyére és végül én lettem a megfelelő ember, mert van elég tapasztalatom és Denis volt a legjobb barátom- itt ránéztem Kellinre akinek vagy háromszor nagyobb volt a szeme a megszokottnál.- Tehát már több mint egy hónapja koncertezek velük. Ja és azt még hozzátenném, hogy velük is élek a koncerteken kívül is. Van kérdés ?- néztem körül a szobában.
- Van. Komolyan a Stoff családnál voltál?- kérdezte Kellin.
- Igen- feleltem.
- Hogy értetted azt, hogy legjobb barátod volt?- kérdezte Vic. Reméltem, hogy erre nem kérdeznek rá.
- Már tényleg nem a legjobb barátom.- a fejem színe a paradicsom piros és a rákvörös árnyalatok között helyezkedik el.
- Hanem?- folytatta a kérdezősködést Justin. Úgy látszik muszáj lesz elmondanom.
- A barátom.- úgy mondtam, hogy képtelenség volt férreérteni.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Every breath you take I watch you slip away
Hayran KurguEgy történet egy lányról akinek megváltozik az élete, mikor bekerül egy bandába , ami nem más mint az Asking Alexandria. Rengeteg bonyodalom fog akadni, új szerelmek születnek és titkokra is fény fog derülni. A történetben mindenféle zenekarok fogn...