Emily Quinn
Miután a PTV is végzett jöhetett az aláírás osztogatás. Mind a négy zenekar leült egy-egy asztalhoz és jöhettek is a rajongók. Megint az a meglepetés ért, hogy volt aki hozzám is odajött.
-Szia. Kaphatnék egy aláírást?- kérdezte félénken egy fekete hajú lány.
-Szia. Persze.- mondtam mosolyogva és aláírtam neki a füzetét.
-Valami eszméletlen ahogy énekelsz. Voltam még nem olyan régen az egyik Asking Alexandria koncerten, amin te is felléptél és akkor is valami hihetetlen voltál.- mondta már kicsit bátrabban.
-Nagyon szépen köszönöm.- mondtam meghatódva és megöleltem. Az a vicc, hogy nem ő volt az egyetlen, aki hasonló megjegyzéssel jött oda hozzám. Körülbelül másfél óra múlva vége lett az egésznek és mehettünk vissza a buszunkhoz.
-Én megyek elsőnek fürödni.- mondtam, amint betettük a lábunkat a buszra.
-Na azt már nem.- mondta Kellin és már indult is volna a fürdő felé, de még időben útját álltam.
-Én vagyok a lány, tehát én megyek először fürdeni.- mondtam határozottan.
-Még mit nem. Nem tudom feltűnt e Emily, de te nem csináltál végig egy egész koncertet, csak két számot énekeltél, úgyhogy én megyek először fürödni.- mondta makacsul.
-Kellin ne akard, hogy mindenkinek megmutassam a képeket.- zsaroltam. Mindent a szent cél érdekében. Nagyon jól tudtam, hogy azoknak a képeknek még hasznát fogom venni.
-Nem mered.- mondta döbbenten, mert természetesen tudta milyen képekről beszélek. Zárójelben megjegyezném, hogy azokon a képeken Kellin van fiatalon, ami hát valljuk be nem a lehdögösebb korszaka volt.
-Ó dehogynem merem.- mondtam ördögien vigorogva és elkezdtem rohanni a bőröndömhöz, amiben a képek voltak. Amikor éppen a kezembe vehettem volna a zsarolásom eszközeit Kellin ráugrott a hátamra, így mind a ketten a földre kerültünk. Nem telt el egy teljes másodperc és Kellin már talpon volt és kutatott a bőröndömben. Én természetesen ezt nem hagytam annyiban és félrelöktem, majd gyorsan kivettem a képeket.
-Emily add ide azokat!- mondta Kellin vészjóslóan.
-Nem- mondtam makacsan, de rögtön utána Kellin rajtam volt és próbálta kierőszakolni a kezemből a képeket. Szerintem mondanom sem kell, de ezt az egész kis jelenetünket végignézték a fiúk. Ha jól láttam Jack még fel is vette videóra. Hosszas küzdelem után Kellinnek sikerült elvennie a képeket tőlem és összetépte őket. Mint aki jól végezte dolgát elindult zuhanyozni.
-Komolyan azt hitted, hogy nincsenek másolataim?- ordítottam utána, mert nehogymár jólérezze magát.
-Emily esküszöm, ha akár egyet is megmutatsz valamelyik idiótának-itt mindenki felháborodott-, szálanként tépem ki a hajad.- mondta olyan hangnemben, hogy tudtam, hogy nem viccel.
-Jó akkor menjél te először.- mondtam durcásan. Kellin elégedett mosollyal az arcán elindult a fürdő felé.
ESTÁS LEYENDO
Every breath you take I watch you slip away
FanficEgy történet egy lányról akinek megváltozik az élete, mikor bekerül egy bandába , ami nem más mint az Asking Alexandria. Rengeteg bonyodalom fog akadni, új szerelmek születnek és titkokra is fény fog derülni. A történetben mindenféle zenekarok fogn...