Emily Quinn
Miután leszálltam a repülőröl elindultam az ideiglenes szállásomra, ami nem más mint egy szálloda. Lepakoltam és elkezdtem készülődni mivel azt írta Kellin ,hogy délután kettőre menjek oda és most dél volt. Gyorsan befestettem a hajam barnára kimosható festékkel és eltüntettem a tetoválásaimat nagy nehezen. Ez a mutatvány egy óráig tartott úgyhogy kapkodnom kellett magamat. Felvettem egy fehér pólót fekete gatyával és fekete tornacipővel. Legnagyobb szívfájdalmamra ki kellett vennem a piercingemet is, de a biztonság kedvéért raktam el egyet a táskámba. Elindultam a koncerthelyszínre- ami körülbelűl tizenöt perc sétára volt- és nagy nehezen be is engedtek, miután megmutattam a kártyát amit Kellin adott. Elindultam egy folyosó szerűségen és bementem egy szobába, ahol a Pierce The Veil-lel találtam szembe magam. Mikor hallották, hogy bemegyek mind felém kapták a fejüket.
- Szia. Te ki vagy?- kérdezte Vic.
- Emily Quinn vagyok Kellin huga.- mondtam mire nem kicsit meglepődtek. Gondolom nem is tudták hogy van egyáltalán huga Kellinnek.
- Wow. Nem is tudtuk, hogy Kellinnek van huga.- mondta Jamie. Hah így legyen ötösöm a lottón is , hogy beletrafáltam.
- Hát igen, nem szeret nagy dobra verni, mi is már több mint két éve nem találkoztunk.- meséltem nekik, mire még jobban meglepődtek.- Egyébként hol van Kellin?
- Még nem értek ide és az a baj, hogy valószínű nem is fognak. A manager most beszélt velük és azt mondták, hogy nem szállt fel a gépük technikai okok miatt.- mesélte Vic kissé idegesen. A hír hallatára én is ideges lettem, de nem csak amiatt, hogy feleslegesen utaztam el idáig, hanem amiatt is, hogy mi lesz a rajongókkal akik csak azért jöttek el, hogy meghalgassák őket és bulizzanak egy jót. Hirtelen kipattant az agyamból egy egész vállalható megoldás.
- Vic oda tudnál vinni Kellinék manageréhez?- kérdeztem.
- Igen persze, de miért?- kérdezte értetlenül.
- Mert kitaláltam, hogy hogyan oldhatnánk meg a problémát.- mondtam neki mire elindult valamerre és intett hogy kövessem. Nem telt el két perc és egy öltönyös negyven év körüli férfivel találtam szembe magam.
- Szia Joe bemutatom neked Kellin húgát Emily Quinnt- mondta Vic. Joe köszönés képpen biccentett egyet.
- Jónapot. Azt szeretném mondani, hogy kitaláltam hogy hogyan kapjanak a rajongók Sleeping With Sirenst -kezdtem- Arra gondoltam, hogy én beállhatnék énekelni Kellin helyett,míg a PTV-s fiúk játszanának a hangszereken, ha egyáltalán el tudnak játszani pár számot Kellinéktől- itt rá néztem Vicre, aki bólintással jelezte,hogy tudnak. A manager érdeklődve nézett rám.
- Már ne is haragudj, de tudsz egyáltalán énekelni?- Egy kicsit megsértődtem, de rájöttem, hogy ő nem ismer így nem haragudtam meg annyira.
- Tudok énekelni, az előző hónapban én helyettesítettem Samet az Asking Alexandriában és minden koncerten elénekeltem egy számot- mondtam mire Vicnek láthatóan leesett az álla.
- Nos ez esetben 3 óra múlva kezdődik a koncert, addig készülj el.- mondta, majd eltátogott egy köszönömöt, mire én biccentettem egyet és visszamentünk Vickel a fiúkhoz.
ESTÁS LEYENDO
Every breath you take I watch you slip away
FanficEgy történet egy lányról akinek megváltozik az élete, mikor bekerül egy bandába , ami nem más mint az Asking Alexandria. Rengeteg bonyodalom fog akadni, új szerelmek születnek és titkokra is fény fog derülni. A történetben mindenféle zenekarok fogn...