34.

68 13 2
                                    

Emily Quinn
Körülbelül fél óra alatt megérkeztünk egy négyemeletes házhoz. Kiszedtük a kocsiból a cuccaimat és elindultunk befelé az épületbe. Mint kiderült Justin a harmadikon lakik. A legszebb az egészben az, hogy nincs lift. Nagy nehezen felszenvedtem magam a harmadikra, míg Justin szinte el se fáradt.
- Te mégis hogy a francba nem fáradtál el?- kérdeztem tőle értetlenül, miközben ő kinyitotta az ajtót.
- Körülbelül hét éve itt élek, már megszoktam, hogy lépcsőznöm kell.- mondta mosolyogva. Mikor beléptem a lakásba kissé tátva maradt a szám. Ledöbbenésemet elsősorban az okozta, hogy rend volt és patyolat tisztaság. Én fogadni mertem volna, hogy itt akkora kupleráj van, mint sehol. A második dolog, ami miatt ledöbbentem az az volt, hogy nagyon szép belülről a lakás. Szürke falak mindenhol, fekete kanapé, gyönyörű konyhabútor, és még sorolhatnám. Hitetlenkedve fordultam Justinhoz.
- Ez biztos, hogy a te lakásod?- kérdeztem, mire egy kissé értetlen nézést kaptam válaszul.
- Igen. Miért?- kérdezte felhúzott szemöldökkel.
- Mert itt rend van és tisztaság, ráadásul ez egy nagyon szép lakás.- mondtam úgy mintha egyértelmű lenne a hitetlenkedésem tárgya.
- Igen, és?- kérdezte még mindíg értetlenül.
- Már bocs, de álmomban nem gondoltam volna, hogy a te lakásodban rend van.-mondtam.
- Kösz szépen.-mondta sértődötten és elindult egy szoba felé.
- Nehogy megsértődj itt nekem.-mondtam, miközben elkezdtem utána rohanni és ráugrottam a hátára. Azzal az egy dologgal viszont nem számoltam, hogy nem tudja megtartani az egyensúlyát, így mind a ketten elborultunk. Az az egy szerencsénk volt, hogy Justin egy ágy mellett állt,így puhára estünk, legalábbis én biztosan, mert Justinon landoltam, aki ezt egy fájdalmas nyögéssel díjazta.
- Emily megköszönném ha leszálnál rólam.- mondta Justin, miközben megpróbált lelökni magáról.
- Nem.- mondtam egyszerűen.
- Hát jólvan, te akartad.-mondta, majd egy nagyobbat lökött rajtam, ami által leestem a földre. Természetesen én nem hagytam annyiban a dolgot, hanem újra ráugrottam, csak mivel most számított rá, hogy ezt fogom csinálni magaalá fordított és lefogta a kezeimet.
- Abbahagytad?-kérdezte.
- Igen.-mondtam, mire elengedett. Miután nagyjából összeszedtük magunkat Justin körbe vezetett a lakásban és megmutatta hol fogok aludni. Mivel a lakásban csak egy ágy volt, így választhattam, hogy a kanapén alszok, vagy az ágyban. Mivel nem volt szívem kipaterolni Justint a saját ágyából, így a kanapé mellett döntöttem. Miután megágyazott nekem a kanapén rendeltünk pizzát és filmetnéztünk. Megnéztünk két filmet, majd mivel mindketten fáradtak voltunk elmentünk fürödni-természetesen külön-és mind a ketten lefeküdtünk aludni.

Every breath you take I watch you slip awayDonde viven las historias. Descúbrelo ahora