33.

75 13 4
                                    

Emily Quinn

Miután hazaértünk Kellinnel a próbáról megbeszéltük, hogy hogyan legyen a holnapi menetrend. Úgy állapodtunk meg, hogy reggel ő is és én is felkelünk emberi időben- 8 óra körül- és elviszem valahová Katet, amíg Kellin megcsinálja a vacsorát-mert igen, tud főzni-és előkészít mindent.Sokat gondolkoztam azon, hogy hova vihetném Katet és mivel foglalhatnám le,míg végül a mozizás és a shoppingolás mellett döntöttem. Tudom nem vagyok túl kreatív.
Amikor reggel elmondtam a mai nappal kapcsolatos tervemet Katenek láttam rajta, hogy gyanakszik. Az egész gyanakvása abból adódott, hogy reggel a megbeszéltek szerint Kellin már ébren volt, pedig jóesetben tizenegykor kel fel legkorábban. Megreggeliztünk és elindultunk a pláza felé. Maga az út háromnegyed óráig tartott és én egész végig azon agyaltam, hogy hogyan tudnám legtovább lefoglalni Katet. Leparkoltunk és bementünk a plázába. Első megállónak a hangszer boltot céloztuk meg, mert igaz, hogy Justin hozott nekem gitárt, de pengetőt elfelejtett adni hozzá. Körülbelűl fél óra alatt meg is találtam a számomra megfelelő pengetőt. Már alig várom, hogy megmuthassam az új szerzeményemet a PTVs fiúknak. Második megállónk egy fodrászüzlet volt. Mivel már elég régen voltam utoljára fodrásznál csúnyán lenőtt már a hajam, ezért újra meg lett csinálva fehérre és egy kicsit le is lett vágva belőle. Kate hajával nem csináltak semmi különlegeset, csak megmosták és levágtak egy kicsit belőle. Harmadik megállónk egy ruhabolt volt- khm Hot Topic khm- ahol szinte felvásároltam az egész boltot. Mondjuk ez mindíg így van. Mivel Katenek nem teljesen olyan a stílusa, mint nekem, ezért meglátogattunk még jó pár ruhaüzletet. Beraktuk a kocsiba a vásárolt cuccokat és elindúltunk a mozi felé. Szerencsére hamar dűlőre jutottunk a filmválasztásnál, így már meg is vettük a jegyeket. A film kezdéséig még volt háromnegyed óránk, amit egy kávézóban töltöttünk el. Miután megnéztük a filmet és kijöttünk a moziteremből küldtem egy SMSt Kellinnek, hogy készen van-e már. Szinte azonnal válaszolt és hála a jó égnek azt írta, hogy készen van, így mehettünk haza. Amikor hazaértünk rögtön felvittük a dolgokat amiket vásároltunk az emeletre. Közben én ügyeltem arra, hogy Kate még véletlenül se menjen a konyha közelébe. Megkértem Katet, hogy segítsen nekem kipakolni- ezzel szintén az időt próbáltam húzni, mert Justin csak hétre fog jönni és még csak negyed hét van- és szóltam neki, hogy ma nem alszom itthon.
- Kinél alszol?- kérdezte.
- Egy ismerősömnél.- vágtam rá azonnal. Nem mondhattam el neki, hogy Justinnál alszom, mert az eléggé furán hangzott volna. Segített bepakolni egy táskába azokat a dolgokat, amiket magammal viszek és mire végeztünk mindennel csöngettek. Elköszöntem Katetől és sok szerencsét kívántam Kellinnek, majd indultam is kifelé a házból- Justin direkt nem jött be Kate miatt.- és elindultunk Justinhoz.

Every breath you take I watch you slip awayWhere stories live. Discover now