28.

60 13 1
                                    

James Cassels

Három nap telt el azóta, hogy elmondtuk Emilynek, hogy mi történt és azóta nem jött ki a szobájából. Már komolyan kezdünk aggódni a fiúkkal. Tegnap bementem hozzá, de azt is csak úgy tudtam megcsinálni, hogy megkerestem a pótkulcsot a szobájához,mert bezárta azt. Az egész szobában szinte teljesen sötét volt és tele volt szétdobált zsebkendőkkel. Emily az ágyon feküdt kisírt szemekkel és beesett arccal. Mikor megláttam eldöntöttem, hogy valamit cselekednem kell, ezért felhívtam Kellint és elmondtam neki mi történt.

Kellin Quinn

Épp próbán voltunk, amikor elkezdett csörögni a telefonom. Szóltam a srácoknak , hogy kimegyek és felvettem a telefont.
- Szia,Kellin. James Cassels vagyok.- először le se esett, hogy ki is ő, de aztán rájöttem. Ő is Asking Alexandria tag.
- Szia. Mi a helyzet?- kérdeztem.
- Akadt egy kis probléma. Denis lelépett és Emily teljesen magába van roskadva. Jó lenne, ha minnél előbb ide jönnél.- mondta, én meg teljesen ledöbbentem.
- Rendben. Szerintem egy órán belül ottleszek.- mondtam, majd elköszöntünk. Vissza rohantam a próbaterembe , ahol a fiúk eléggé érdekesen néztek rám, amikor szinte beestem az ajtón.
- Mi történt?- kérdezte Nick.
- Denis elment. Emily magába van roskadva és nekem most azonnal oda kell mennem.- hadartam el egy másodperc alatt. Senki nem szólalt meg, csak néztük egymást
- Akkor mire vársz?- kérdezte Jack.- Indulj már!- mondta. Én eleget tettem a kérésének és már rohantam is a kocsihoz és elindultam az AA házba. Háromnegyed óra volt az út, úgy, hogy pár közlekedési szabájt megszegtem. Még be sem kopogtattam , de már nyílt is a bejárati ajtó.
- Gyere be.- mondta James. Gyorsan elmesélte alaposabban, hogy mi történt és megmutatta, hogy hol van Emily szobálya. Bekopogtam, majd beléptem a helyiségbe. Majd megszakadt a szívem, mikor megláttam Emilyt. Rögtön odamentem hozzá és szorosan átöleltem.
- Mit keresel itt Kellin?- kérdezte, de alig hallottam meg ,olyan halkan beszélt.
- James elmondta  mi történt. Szeretném, hogy átköltözz hozzánk legalább addig, amíg jobban nem leszel.- mondtam neki határozottan.
- Én jól vagyok. Nincs semmi bajom.- mondta, de szerintem ezt még ő sem hitte el. Mivel láttam, hogy magától úgyse menne bele a dologba, ezért elkezdtem becsomagolni a cuccait a fiúk segítségével és nagy nehezen átvittük őket hozzánk Emilyvel együtt.

Every breath you take I watch you slip awayDonde viven las historias. Descúbrelo ahora