Korumak

2.4K 176 19
                                    

Bu bölümle birlikte Misaki'nin geçmişini inceleyeceğiz. Bu bölüm onun hakkında olacak. Biraz sıkıcı olabilir bende bu kadar uzun yazacağımı tahmin etmiyordum. Ayrıca italic yazdıklarım Misaki'nin düşünceleri olacak. Her neyse iyi eğlenceler! ^.^

Yazarın Açısından

Sasuke, Misaki'nin önünden bu denli çabuk kaybolmasına şaşırmıştı. Lanet olsun, ne saklıyordu bu kız? Onu kendi halinde mi bırakmalıydı? Evet öyle yapmalıydı. Hem neden umursuyordu ki? Her zamanki gibi soğuk tavrını takınmalı ve hiçbir şeye karışmamalıydı. Sasuke içten içe meraklansa da boşvermeye karar verdi. Iruka-sensei'nin emriyle sivilleri sığınağa götürmeye başladı.

***

Misaki hayatı buna bağlıymışçasına sınıra koşuyordu. 

Çakra falan hissedemiyorum! Kahretsin! Kahretsin!

Önüne bir chunin durduğunda Misaki bir kez daha şansına küfrediyordu. 

''Lütfen sığına git!'' 

''Konaha'ya saldıran kim?!'' Misaki karşısındaki adamın söylediklerini umursamadan sorusunu yöneltti.

''Yasei clanı... Onların isimlerini daha önce de duymuştum. İsimleri gibi vahşi bir clan. Ama geçen yıllarda o clanın sadece bir shinobi tarafından yok edildiğini sanıyordum.''

Chunin söyledikleri üzerine Misaki kalbinin deli gibi attığını hissetti. Ciğerleri nefes almayı reddediyordu. Göğsündeki ağırlığı kaldıramayacağını düşündüğünde aklına o iki yüz geldi. Gülümsüyorlardı. 

-Flashback-

''Misaki one-chan! Dai ile birlikte kocaman bir balık tuttuk, bak!'' Hiroki, beyaz saçlı kıza doğru koşarken elindeki balığı bir o yana bir bu yana sallayıp duruyordu. Misaki şevkatle kızıl saçlı çocuğa baktı.

''Vay canına! Bu akşam balık yiyeceğiz desenize. Hemde evin erkeklerinin yakaladığı balığı.'' Misaki, Hiroki'nin elindeki balığı büyük bir dikkatle inceledi. Bu sırada kızıl saçlı çocukta ona nasıl yakaladıklarını anlatıyordu.

Bu sırada uzaktan, elleri ceplerinde olan Dai tüm havasıyla onlara yürüyordu. 

Daha 8 yaşında bir çocuksun şöyle davranmayı kes ve biraz eğlen Dai! Misaki bunları düşünmesine rağmen önündeki Dai'ye gülümsedi. O gerçek bir erkek olacak.

***

Balıkları servis ederken Misaki, hiç susmayan Hiroki'yi dinliyordu. Bu sırada gözlerini ovuşturan Dai'ye gözüne takıldı.

''Bir sorun mu var Dai?'' Kız yanlarına otururken merakla Dai'ye baktı.

''Misaki gözl-'' 

Dai'nin sözünü kesen Hiroki'ydi. ''Misaki onee-san olacak o!''

Misaki bu ikiliye gülmeden edemedi. Dai sinirlice kızıl saçlı çocuğa baktı ve sonra 'sana mı soracağım' gibilerinden bir şey dedi.

''Evet, devam et Dai.''

''Gözlerim şu sıralar acıyor. Özellikle odaklandığım zaman. Ayrıca yanıyorlar.'' 

Beyaz saçlı kız biraz şaşırdı sonra başını salladı. Önündeki Uchiha'nın endişelerini gidermek için gülümsedi.

''Gerçek bir Uchiha olacaksın yakında, bekle ve gör!'' dedikten sonra tabağındaki yemeğin çoğunu ağzına tıkıştırdı. Dai duyduklarına memnun olmuştu. Ama memnun olmayan biri vardı.

DüşmanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin