Yeni Hokage

823 63 22
                                    

Ortamdaki gerginlik gittikçe artıyordu. Bir anda kalın ağaç dalı kabarmaya başladı ve sonunda garip Akatsuki üyesi ortaya çıktı. Sasuke'nin yanına Tobi yerleşti. Ve şimdi üç kişiydiler.

''Köy yıkıldı,'' dedi Tobi bir kez daha. Bu sırada Sasuke ve ben bakışmakla meşguldük. Geri adım atmayı bırak onu sırf bu düşünceden bile affedemezdim. Köyü yıkacak ha? Dene bakalım. 

''Evet, köy yıkıldı,'' diye söze girdim. ''Ve siz, ölen biri olmadığı için dua etmelisiniz.''

''Büyük konuşuyorsun Misaki. Bir şey yapamayacağını ne zaman anlayacaksın?'' 

Hepsine teker teker bakmayı bırakıp sorusunu soran Sasuke'ye döndüm yine.

''Gerçeklere biraz daha geniş pencereden bakmaya başla artık Sasuke. Dünya senin etrafında dönmüyor. Tüm ülkeler Akatsuki'ye cephe almaya başladı bile. Ve siz sayıca azaldınız.''

Sasuke'yi onlardan sayıp siz demek umrumda bile değildi. Değişen birini geri döndürmeye çalışacak kadar iyi kalpli olamam. Dediğim gibi ben Naruto değilim. Ben Sakura da değilim. Onu seviyor olmam hiçbir şeyi değiştirmez. Artık değil. 

''Bu kız bir şeylerden anlıyor gibi.'' Ağaçtan çıkan adam ben orada değilmişim gibi konuşarak sinirlerimi bozmaya devam ediyordu. Tobi'nin bakışlarını üzerimde hissettim. Bunlar normal bakışlar değildi. Daha sonra toparlandı. 

''Hadi gidelim. Köyle işimiz kalmadı. Senin amaçların farklı Uchiha.'' Ve arkasını dönüp uzaklaşmaya başladı. Şimdi Sasuke ile karşı karşıyaydık. 

''Benimle gelmediğinde bunu anlamıştım ama bu köye bu kadar mı bağlısın? Senin köyün bile değilken hemde.''

''Bir şeyi unutuyorsun. Ben bir Senju'yum Sasuke. Bu köyü kuran klandan biriyim. Hatta kuranların soyundan geliyorum.''

Kaşlarının iyiden iyiye çatıldığını gördüm. ''Bu bizi iki düşman klandan yapar öyleyse.''

''Klanlarımızın uzun tarihleri arasındaki savaşla ilgilenmiyorum. Ama... sevdiklerimin hayatını tehdit eden herkes düşmanımdır.''

Kısa bir bakışmadan sonra dudakları yukarı kıvrıldı. Yüzündeki bakışlar eskisi gibi değildi. Nefret doluydu. Sanki lanetli mühür açıldığındaki suratı artık onun normal ifadesiydi. Tobi'nin seslenmesiyle arkasını döndü ve gitti.

Onlarla zaten dövüşemeyecektim ama köyü elbette koruyordum.

Yazarın Açısından

''Yine de köye girebilirdim,'' dedi Sasuke sinirli bir şekilde. Başkalarının ona ne yapacağını söylemesinden nefret ediyordu. Tobi ve Zetsu bunun neredeyse imkansız olduğunu biliyorlardı. Sasuke ne kadar güçlü olursa olsun hala toydu.

''Giremezdin,'' dedi Zetsu.

Sasuke kindar bakışlarıyla sorguladı. Cevap veren düşünceli bir hali olan Tobi'ydi.

''O kız köye girişi tamamen mühürlemişti.'' Hafifçe nefesini bıraktı ve mırıldandı. ''Hemde o kadar kısa sürede.'' Üstelik zar zor kıpırdayacak kadar gücü olmasına rağmen. Tobi'nin planladığı şeyde, o kızın karşı tarafta olması hiç iyi değildi. Mühürlerden bu kadar anlayan birisine karşı bijuularla savaşmak iyi değildi. 

***

''Danzou yeni hokage derken ne demek istiyorsun sensei?'' Misaki duvara yaslanmış başını tutuyordu. Tüm bunlar onun için artık işin içinden çıkılmaz bir hale gelmişti.

''Neden bu kadar kötü oldun Misaki?'' diye sordu Naruto.

Misaki hemen başını iki yana salladı. ''Hayır,'' dedi ellerini yüzünden çekerken ve zorla gülümserken, ''Ben iyiyim.''

DüşmanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin