Gençler biliyorsunuz bu Sharingan işi çok karışık :D Bende kendi çapımda çok manganın dışına çıkmadan, araştırmama rağmen bir sonuca ulaşamadığım şekilde işleyeceğim Sharingan'ı (bak bak havalara bak fhgdfh) Bölümün sonunda bir şeyler daha yazacağım daha ayrıntılı. Sebebini açıklayacağım. Hatta bildikleriniz, şu şöyle, bu böyle diyebilecekleriniz varsa mutlaka söyleyin ^^
Bela konusunda Naruto ve ben bir arada olduk mu sonuç böyle oluyordu demek.
''Selam Naruto,'' dedi Nagato, İtachi'den destek alırken. Onun Nagato olduğunu gözlerinden anlamıştım ve Naruto'nun anlattıklarından...
Naruto şaşkınlıkla, ''Uzumaki Nagato ve Uchiha İtachi mi?'' diye bağırdı.
Annem sessizce, ''Uchiha İtachi o mu?'' diye sordu. Başımı sallayınca İtachi gözlerini bana çevirdi. Gülümseyebildim.
''Misaki.''
''Uzun zaman oldu.''
''Öyle,'' dediğinde gözleri Sharingan'lı gözüm üzerinde durmuştu. Onu hala mühürlememiştim çünkü, sadece üzerini kapatmış ve devasa çakraları hissedince yine açmıştım. Tüm gece boyunca Narutolar ile uzun bir mesafe katetmiştik. Bu süre içerisinde çakramı toparlamıştım. Sharingan'ın o kadar büyük bir kaybı olmamıştı kullanmadan durduğum için. Onu mühürlesem daha fazla çakra kaybederdim, birde açması vardı tabii.
''Beni gönderdiğin kulübedeki bebek...'' dedim. Sonra yanlış anlaşılmaması için ellerimi iki yana salladım. ''Öldüğünde bana vermişti.''
Zaten şüphelenmiş gibi görünmüyordu. Başını salladı. Daha sonra Naruto ve Nagato konuşmaya başladılar.
O sırada annem bana döndü. ''Burada durmam tehlikeli gibi.''
''Gidebildiğin kadar uzağa git. Ortalık karışacak.''
Annem gittiğinde Nagato bana döndü. ''Annen nasıl kendini kontrol edebiliyor?''
''Onun çakrasını mühürledim.'' Karşımdakiler olağanüstü ninjalar olduğu için tek bir cümle bile her şeyi anlatmaya yeterliydi. Ya da şöyle söyleyeyim çok zeki oldukları için... Çünkü hem olağanüstü olup hem aptal olanlar da vardı...
''Peki nasıl hayatta?'' dedi Naruto merakla.
''Çünkü o ölümsüz...''
Bana soru işaretleriyle bakıyordu. Nefesimi verdim. ''Boş ver.''
''Naruto sana bir şey soracağım.'' İtachi'nin sesiyle ona döndük ama İtachi ellerini mühür yapmış Katon kullanmak için hazırlanıyordu.
Ağzından büyük alev kütlesi çıktığında Bee-san Samehada'yı önde tutarak alevleri ortadan ikiye ayırdı ve bizi kurtardı.
''Hani bir şey söylecektin?'' diye sızlandı Naruto.
''Kendilerini kontrol edemiyorlar,'' dedim.
O sırada İtachi Naruto'ya saldırdı. ''Sasuke'ye ne oldu?'' diye sorduğunda gözlerimi yere indirdim. Onu merak ediyordu ve Sasuke hiç de İtachi'nin istediği şeyleri yapmıyordu.
''Akatsuki'ye katıldı,'' diye yanıtladı onu Naruto.
İtachi şaşkınlıkla ona baktı. Naruto her şeyi anlattı. Hatta İtachi'nin köyü korumak için clanını katlettiğini de.
''Demek Madara her şeyi biliyormuş.'' İtachi kendi kendine mırıldansa bile onu duymuştum. O bile Madara olduğunu düşünüyorsa... Ama o maskeli herifin Madara olduğunu düşünmüyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman
FanfictionEğer 7. takımın bir üyesi daha olsa nasıl olurdu? ''Hokage-sama kararınıza sonuna kadar saygılıyım fakat Team 7 biraz şey... Naruto ve Sasuke zaten anlaşamıyor biliyorsunuz, ayrıca Sakura onları idare edebilecek biri değil. Üstelik Misaki... Yani bi...