Naruto karga kusuyordu ama sanki ben kusuyormuş gibi hissediyordum.
''Bu ne ya?'' Kendimi geri çekmiş Naruto'yu izliyordum. Bu sırada Nagato Kuchiyose'leri geri gönderdi çünkü pes etmiyorlardı. Naruto kargayı tamamen çıkartmıştı. Kafamdan büyük kargayı kustu...
''Bu karga da neyin nesi?'' diye sordu Nagato. İtachi bir şey söylemedi. O sırada karganın gözlerinden birinin MS olduğunu gördüm. Üstelik bu göz...
Hepimiz İtachi'nin yapacağı şeyi izliyorduk. Karga çıktığında gözlerini ona dikti. ''Bunu benim için kullacağını düşünmezdim,'' dediğinde en az Naruto kadar bön bön bakıyordum.
İtachi'nin gözünden kan akmaya başlayınca benim söyleceğim şeyi erken davranıp Nagato söyledi. ''Amaterasu, geri çekilin.''
Bu uyarıyla Bee-san uzaktan İtachi'ye bir atak yaptı fakat Nagato onu engelledi. ''Üzgünüm,'' diye ekledi. İtachi ne yapıyordu bilmiyorum ama canımıza okumazdı umarım.
Ne olur olmaz savunma pozisyonunda duruyordum. Bildiğin Amaterasu diye bağırıyordu gözleri. Ama Sharingan yüzünden bir şeylerin farklı gittiğini biliyordum. Mesela çakra akışı daha bir normaldi şimdi. Ölümsüz birinin olabileceği kadar...
İtachi Nagato'nun önünden zıplayıp Naruto'nun yanına geldi ve sonra Amaterasu'yu kullandı. Hemde Nagato'ya doğru. İlk başta kaşlarımı çattım ama sonunda anlamıştım.
Bee-san, ''Yanlış yeri hedef aldı,'' dedi siyah alevler içinde kalmış Nagato'ya bakarken.
''Hayır,'' diye mırıldandım.
''Kendimi kontrol edebiliyorum,'' diye açıkladı İtachi.
''Ama bu nasıl oldu?'' dedim. ''O kargadaki Mangekyou ile alakası neydi? Ve... Onun Naruto'da ne işi var!'' Naruto'nun karga kusuşu aklıma geldikçe kötü oluyordum.
Naruto biraz durup, ''Hatırladım!'' dedi. Gerçekten olanlara anlam veremiyordum.
''Uchiha Shisui ölmeden önce gözlerinden birini bana vermişti.''
Konuşmayı anında böldüm. Uchiha Shisui... Onu hem Konoha'daki bilgilerden hatırlıyordum hem de o geceden. Hala yüzü aklımdaydı. ''Gözlerinden bir diğerini de Danzou almıştı,'' dedim Danzou'ya olan nefretimi yok saymaya çalışarak ve başarılı olamayarak.
''Doğru,'' dedi İtachi.
Bee-san bile Uchiha Shisui'yi tanıyordu. Bir Naruto tanımıyordu heralde.
''Bu göze Konoha'yı koru kodunu yerleştirdim.''
''Kod mu?'' diye bir kez daha böldüm.
İtachi bana bakıp başını salladı ve devam etti. ''Bu kodu bir şey olursa diye yerleştirmiştim.'' Naruto'ya baktı. ''Ama benim üzerimde kullanacağın aklıma gelmemişti.''
Nagato'nun uzun bir süre saldıramayacak olmasına sevindim ve daha rahat bir pozisyon aldım. ''Dur tahmin edeyim,'' dedim gözlerimi Nagato'dan yanımdaki İtachi'ye çevirirken. ''Ne yapacağı belli olmayan bir Uchiha içindi.''
Dudaklarında hafif bir gülümseme belirdi. ''Belki.'' Besbelli Sasuke içindi. Bıkkın bir şekilde gülümsedim.
''Peki nasıl oluyor bu?'' diye sordu Bee-san.
''Sasuke'nin benim gözümü alacağını düşünüyorum.''
Uchiha Shisui'nin gözü İtachi'nin gözünü görünce tepkimeye girecekti ve Konoha'yı koru emri ona gidecekti. İtachi öldükten sonra bile Konoha'yı ve kardeşini koruma derdindeydi. Hayran olunacak biriydi. Neredeyse kimse onun yaptığı fedakarlıkları bilmiyordu ama o ölüyken bile köyünü koruyordu. Kendime çocuklarıma İtachi'den bahsedeceğime dair söz verdim. Tabii bu savaştan canlı çıkar ve çocuk doğurmaya karar verirsem diye de ekledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman
FanficEğer 7. takımın bir üyesi daha olsa nasıl olurdu? ''Hokage-sama kararınıza sonuna kadar saygılıyım fakat Team 7 biraz şey... Naruto ve Sasuke zaten anlaşamıyor biliyorsunuz, ayrıca Sakura onları idare edebilecek biri değil. Üstelik Misaki... Yani bi...