Üç Yıl Sonra

1.1K 90 31
                                    

Ve geldik üç yıl sonraya.

Aslında bakarsanız iki gün önceye kadar planım yine mangaya bağlı bir hikaye yazmaktı. Fakat önümde çok büyük bir engel vardı. Shinobilerin savaşı...

Kishimoto'nun bile nasıl bitireceğini bilmediği şeye hiç girmek istemedim o yüzden bu kısım mangaya göre oldukça eksik ve benim tarafımdan hazırlanmış olacak (hala bu konuda endişelerim var). Bazı yerler yine değiştirildi tabiki ve taslağı hazırladıktan sonra planladığımdan uzun olduğunu gördüm! Ve işte başlıyoruz!

İyi eğlenceler! İlginizi eksik etmeyin ^.^

***

Yazarın Açısından

Sakura, gündelik işlerini bitirmiş biraz çalışmak için kütüphaneye gidiyordu. Bunu, Misaki'nin görevde olduğu çoğu zaman yapıyordu. Misaki onun şu sıralar hayatında olan tek hareketli şeydi. Ortalıklarda olduğu zaman Tsunade ile kavga eder, hareket edemeyecek hale gelene kadar çalışır ve daha sonra onu tedavi etmesi için Sakura'ya gelirdi. Genelde başını belaya sokacak şeyler bulurdu. 

Yine etrafını izleyerek sakin sokakta yürürken birden önüne biri atladı. Ninja olmanın verdiği alışkanlıkla kız anında savunma pozisyonuna geçti. Ama önündeki kişi bir düşman değildi. Sakura'nın gözleri mavi olanlar ile buluştuğunda yüzüne bir gülümseme yerleşti.

''Naruto dönmüşsün!''

Naruto başının arkasını kaşıdı ve utangaçça gülümsedi.

''Evet.''

Sakura, Naruto'yu süzmeye koyuldu. O gerçekten uzamıştı. Biraz daha farklı olmuştu açıkçası. Sakura bu değişikliği beğenmişti. 

''Gerçekten büyümüşsün,'' dedi. 

''Sen değişmemişsin ama.'' Naruto hiçbir şeyden habersiz gülerken Sakura dişlerini ve yumruğunu sıkıyordu. Sakura'nın karşısında hala düşüncesiz Naruto vardı. Yani bu sadece bedenen büyüdüğünü gösteriyordu.

''Ah bu arada Sakura-chan, Misaki nerede?''

''O mu? Misaki görevde,'' dediğinde Shikamaru ve Temari yanlarına gelmişti.

''Uzun zaman oldu Naruto,'' dedi Shikamaru.

''Siz ikiniz! Evet, gerçekten uzun zaman oldu.'' Naruto bir müddet durdu. ''Yoksa siz...'' 

Gözlerinde muzurca bir bakış belirdiğinde Shikamaru ''Hayır, öyle bir şey değil!'' diye kızdı.

''Temari Chunin sınavları için burada. Düzenlemeyi biz yapıyoruz.''

''Düzenlemeyi siz mi yapıyorsunuz?'' Naruto şaşkınlıkla sordu.

Shikamaru gülümsedi. ''Üç sene boyunca boş oturmadık. Chunin oldum. Temari de Jonin.''

Naruto şaşkınlıla bakınıyordu. O hala genindi. Üstelik aralarında en büyük hayale sahip olan o olmasına rağmen hala genindi!

''Gaara?'' diye sordu.

''O kazakage ol-''

''NE?! Gaara kazakage mi oldu?''

Naruto hepten umutsuz hissediyordu şimdi. Ama Gaara için mutlu olmuştu.

''O zaman herkes yükseldi mi? Sakura-chan sende mi öyle?''

''Ben de chuninim,'' dedi gururla. ''Neji jonin oldu bile. Aslında herkes yükseldi diyemeyiz.'' Sakura aklına gelen şeyle derin bir nefes aldı ve gözlerini devirdi. ''Misaki hala genin.''

DüşmanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin