Takımlar Belirleniyor

1.9K 143 62
                                    

Misaki sınıfa girdiğinde İruka-sensei'nin etrafında öğrencilerin olduğunu gördü. Hep birlikte kağıtlara bakıyorlardı. Bu kargaşa onun fırsatıydı. Hemen sınıfa sıvıştı ve görevinin başarılı olmasıyla gülümsedi. Gözleri, her zamanki gibi Sasuke ile uğraşan Naruto'ya kaydı. Ah, sahi Sasuke... En iyisi hiçbir şey olmamış gibi davranmaktı değil mi? Evet, öyle yapacaktı. Kararını veren kız yavaşça ikiliye doğru ilerledi. Onu gören Naruto, Uchiha ile uğraşmayı bıraktı. 

''Selam Misaki! Nasılsın?'' 

Misaki 32 diş sırıtan çocuğa baktı. Bu onda gülümseme isteği uyandırıyordu.

''İyiyim Naruto. Gerçi biraz sırtım ağrıyor ama... Neyse. Sen nasılsın?''

Misaki konuşurken Sasuke ile göz göze gelmemeye çalışıyordu. Ne kadar kaçarsa o kadar iyiydi. 

''Kötüyüm. Ramen kuponumu kaybettim.'' 

''Üzüldüm. Öyleyse takımlar belirlendikten sonra sana ramen ısmarlamama izin ver. Ne dersin?'' Misaki Naruto'nun yanına geçerken konuştu. 

''Cidden mi? Tamamdır! Ama yeni gelen sensin benim ısmarlamam gerekmiyor mu?'' Naruto başını kaşıdı. Sasuke'yi çoktan unutmuş dikkatini yanındaki beyaz saçlı kıza vermişti. Sasuke'de şuan onunla konuşacak durumda değildi. İruka onu çağırmıştı ve bir şeylere bakıyorlardı.

''Önümüzde bana ısmarlayacağın uzun zamanlar olacak.'' Kız gülümsedi. Naruto'da karşılık vardi.

Bu sırada onları izleyen Sasuke etrafındaki kızların söylediği şeyleri duymazdan geliyordu. Bu ikilinin nasıl bu kadar çabuk anlaştığını merak ediyordu. Üstelik Misaki, Naruto hakkında söylenen tüm şeyleri umursamadan onunla arkadaşlık kurmuştu. Belki de kendisinin de bir müddet sonra Naruto'yla aynı şekilde çağrılacağını bildiği içindi ha? Bir clanı acımadan öldürmek, hem de bu yaşta... Bunun Sasuke'ye hatırlattığı şey oldukça açıktı. İtachi... Misaki de İtachi gibi güç için mi öldürmüştü onları? Ne gibi bir sebep insan canını bu kadar kolay almasını sağlayabilirdi? Uchiha başını sallayıp kağıtlara odaklandı. Merak etmeyi bırakmalıydı.

Sınıftakiler -Sasuke'ye fangirllük yapan bir kaç tanesi hariç- Naruto ve Misaki hakkında konuşuyorlardı. 

''Bir şeytanın yanına da anca Misaki gibi biri yakışırdı.''

''Bir Senju'ymuş sözde ama babam ondan uzak durmamı söyledi.''

''Ah, evet. Zaten etrafında Naruto dolaşırken ona yaklaşmam.''

Sasuke önünde konuşan grubu iterek birbirleriyle konuşup sırıtan ikilinin yanına geçti. Sıraya oturduğunda Naruto işaret parmağını ona yöneltmiş ve bağırmaya başlamıştı bile, ''Hey Sasuke! Buraya neden oturuyorsun!?'' 

''Burası benim sıram usuratonkachi.'' 

Naruto itiraz etmeye hazırlanırken Misaki'nin kahkahası geldi.

''Usuratonkachi? Neden bilmiyorum ama bunu sevdim.'' Kız gülmeye devam ediyordu. 

''Misaki-chan en azından sen yapma!'' Naruto sıraya ayağını koymuş kızmakla meşguldu. Misaki ağzını eliyle kapattı ve gülmesini durdurmaya çalıştı. Sonunda kendine geldiğinde Sasuke'nin onu izlediğini farketti. Gözlerini kaçırdı ve ilgisini Naruto'ya yöneltti.

''Bu arada sadece Misaki yeterli.'' 

''Ah, tamam.''

Sınıftaki kızlar çoktan gülüşüp duran üçlüye sinir olmaya başlamışlardı. Sakura ve İno sıranın önüne yaklaştılar.

DüşmanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin