Yazarın Açısından
Tobi yere eğildi ve Misaki'nin baygın bedenini omzuna attı.
''Kagelerle ufak bir işim var,'' dedi Sasuke'ye. Sasuke keskin bir şekilde baktı.
''Onu neden yanına alıyorsun?''
''Bırakmaya kalkma diye.''
Sasuke sadece güldü. Bunu nereden çıkarmıştı. Misaki umrunda değildi. Bir kez daha beyaz saçları yere doğru uzanan kıza baktı. Gözünden akan kanlar yanaklarında kurumuştu. Yüzü iyice beyazlamıştı. Daha sonra yüzünden ayrılıp kollarına ve bacaklarına baktı. Kollarından bir tanesi feci halde kötü görünüyordu. Diğerine göre daha zayıftı ve ezik ve çürüklerle doluydu. Hatta elinden başlayarak dirseklerine kadar chidorinin yol açtığı bir yara vardı. Sasuke bunu elbette anlayabilirdi.
Bacakları ise çizikler ile doluydu. Kendini bu kadar çok harab etmesi Sasuke'nin gerçekten umrunda değildi. Gerçekten...
''Zaten kötü bir durumda,'' dedi Tobi'yi onu burada bırakmaya ikna edemeyeceğini anladığında. ''Zarar gelmesine izin verme.''
Tobi kısa bir bakış attı. ''Ölse de bir şey fark etmez. Bir beladan kurtulmuş oluruz.''
Tobi'nin gerçekleri söylemediğini bilen Sasuke sadece rahatça yerinde durdu ve gidişlerini izledi.
Tobi kızın iyi durumda olmadığını biliyordu. Kısa zamanda kagelere savaş ilanını yapıp onu tedavi ettirmeliydi. Öldürmeleri de işine gelirdi ama hayatta olması daha faydalı olurdu. Üstelik bu kızın Mieko'nun kızı olduğunu anlamıştı. Tsunade için değerli olmalıydı. Her ne kadar Tsunade komada olsa da...
***
Sasuke'nin köprünün diğer tarafındaki Sakura'yı fark etmesi uzun sürmemişti. Bıraktığı gibi görünüyordu. Misaki'nin aksine -ya da kendisinin - fiziksel olarak yıpranmış görünmüyordu. Buraya onu köye geri götürmek için mi gelmişti? Sasuke yine mi diye düşündü.
''Ne istiyorsun?'' diye sordu kıza. Ve arkasında, ağacın altında yatan Karin'e bakarak.
''O senin takım arkadaşın!'' diye söyledi Sakura. Sasuke'ye gerçekten inanamıyordu.
''Umursamıyorum,'' dedi Sasuke. ''Tıpkı sizi umursamadığım gibi.''
''Bizi neden bıraktığını anlıyorum ama o senin için ölüyordu neredeyse.''
Sasuke'den bir tepki gelmeyince Sakura'nın hafiften gözleri dolmuştu. Eski Sasuke'yi ne kadar özlediğini fark etmişti. Ama kararlıydı. Onu öldürecekti.
Kızın elleri titredi. Misaki'nin ve Naruto'un bu fikrin tarafında olmadığını biliyordu ama yapılacak şey buydu. Duygusal olmanın sırası değildi. Gözleri doluyken bunu söylemesi de ayrı bir komikti.
''Takımın en zayıf halkası bendim. Ama bu sefer her şeyi Misaki ve Naruto'ya yüklemeyeceğim. Onların daha fazla üzülmesine izin vermeyeceğim.''
Sasuke tek kaşını kaldırmış kızı dinliyordu. Sakura kunai çıkardı. ''Seni öldüreceğim,'' dedi kız. Sasuke bunu inanmıyordu. Sakura böyle bi şeyi yapamazdı. Kararlı olsa bile yetenekleri buna izin vermezdi.
Sasuke bir anda Sakura'nın arkasında belirdi. Kızın kıpırdayacak vakti bile olmamıştı. Karin tek gözünü zar zor açmış Sakura'yı uyarmaya çalışıyordu.
Sasuke'nin elinde çoktan chidori belirmişti. Ama onu durduran biri vardı. Beyaz saçlı senseisi çoktan araya girmiş ve Sasuke'yi uzaklaştırmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman
FanfictionEğer 7. takımın bir üyesi daha olsa nasıl olurdu? ''Hokage-sama kararınıza sonuna kadar saygılıyım fakat Team 7 biraz şey... Naruto ve Sasuke zaten anlaşamıyor biliyorsunuz, ayrıca Sakura onları idare edebilecek biri değil. Üstelik Misaki... Yani bi...