Özel Bölüm 1: Göreve!

736 32 16
                                    

Bu normal bir bölüm değildir ve hikaye ile bir alakası yoktur.

Şöyle söyleyeyim, biz Naruto hakkında yazan dört Wattpad yazarı hikayelerimizi birleştirip bir veya ikişer bölümlük özel bölümler yazmaya karar vedik. 

@HyuugaSumi'nin yazdığı 'Naruto - İçimdeki Canavar' adlı hikayeden Hyuuga Sumi,

@SuperWhoLockMesDer'in yazdığı 'ANBU' adlı hikayeden Kyoko Hira,

@mira_1960'ın yazdığı 'KÖK ANBU' adlı hikayeden Kyuunkon Mira,

Ve benden de Misaki :D Eğlencesine yazılmış bir bölümdür okurken eğlenmeniz dileğiyle ^.^

 ''Puslu bir gün.'' 

''Evet... Ama oldukça huzurlu değil mi?'' Yüzümde ufak bir gülümsemeyle Sumi'ye döndüm. O da, memnun bir ifadeyle ileriye bakıyordu. Bulunduğumuz dağın aşağısı nehirdi. Her yer yemyeşildi ama havanın rengiyle griye dönmüştü şimdi. Oturduğumuz ağacın altında rüzgar iliklerimize kadar işliyordu.

''Öyle,'' dedi Sumi. Bir müddet daha sessiz kaldık. ''Bu ne kadar sürecek?''

''Bilmiyorum.''

''...''

''...''

Suratıma uçan shirukeni kafamı yana eğerek atlattım.

''Çay var mı Sumi?''

''Hayır, daha demin bitirdik.''

Biraz daha sessizlik.

''HEY SİZ DAHA NE KADAR ANTRENMAN YAPACAKSINIZ! BİR TARAFLARIMIZ DONDU!''

Sonunda dayanamayıp ayağa fırlamıştım. Hira ve Mira... Bu kızlar... Beni öldürecekler! Hira sonunda nefes nefese bir şekilde gelmişti. 

''Ah, cidden Mira neden bu kadar güçlü? Onu bugün yenmeyi planlıyordum oysa ki.''

Arkasından gelen sesle Mira'mızın da geldiğini anlamıştık. ''Bana diyene bak. Daha on yaşındasın ve şu güce bir bak.''

''Tamam tamam güçlüsünüz. Hadi eve gidelim artık.'' Sumi sızlana sızlana piknik çantamızı toplamaya başladı. Bende ona yardım ediyordum. 

''Siz iki tembel buraya çay içmek için mi geldiniz?'' Mira onaylamaz bir ses tonuyla söyledi. 

''Evet.''

''...''

''...''

''Sanki biz çalışmıyormuşuz gibi söyleme Mira. Dün görevden geldiğimizi biliyorsun. Üstelik Misaki yine kendisini sakatladı ve çok kan kaybetmesin diye o kadar uğraştım. Sonuç olarak ikimizde işe yaramaz haldeyiz.''

''Her zamanki Misaki işte.''

''Ha, ne dedin bücür!?''

''Kime bücür diyorsun sen!?''

''Sana diyorum!''

''Kavga mı istiyorsun!?''

''HİRA! MİSAKİ!''

''Üzgünüz Mira-chan!'' 

Hira'yla birbirimize sen öldün bakışlarımızı atarken bir yandan da dağdan inmeye başlamıştık.

''Dağ yolu çok uzun. Kuchiyose ile gidelim.''

Sumi'nin önerisi üzerine Snoow, ve Akarui'yi çağırdık. Kendisi ikisinin yeteceğini düşünüp çağırmamıştı.

DüşmanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin