Bir kaç dakikadır bunu düşünüyordum.
Eğer Zetsular bu kadar kolay alt edilebiliyorsa ormandaki onca patırtının sebebi neydi? Akarui ile daha net görünüyordu. Ortalık çoktan karışmıştı. Ama sadece Zetsuların bu kadar soruna sebep olacağını sanmıyordum.
Bir kez daha Akarui ile aşağı süzüldük. Yere inmeden, yanlarından uçarken diğerlerini seslendim. ''Ormana giriyoruz,'' dedim kısaca ve ardından Akarui yönümüzü o tarafa çevirdi.
En yakın savaş alanına doğru ilerliyorduk. Bir büyük sarsıntı daha geldi.
''Akarui in,'' dedim hemen. Ani bir iniş yapınca Kasumi-san bana yapışmıştı. ''Buna hala alışamadım,'' dedi muhtemelen utandığı için.
''Sorun değil,'' dedim.
Akarui ağaçların arasında boş bulduğu alana iniş yaptı. Hızlıca yere atladım. Kasumi-san inmeye uğraşırken diğerleri de gelmişti. ''Bir sorun var,'' dedi Ryozo-san.
Başımı salladım. Daha demin gürültü duyduğumuz yere doğru koşmaya başladım. Ağaçların arasından geçip bu sefer daha geniş olan bir alana ulaşmıştık.
Önümden geçen alevlerden son anda kurtulmuştum. ''Ne oluyor burada.'' Anda-san önündeki kocaman yaprakları kenara itip yanıma geldi ve bakakaldı.
''Garip ve çok güçlü bir çakra hissediyorum,'' dedi daha sonra.
Diğerleri de yanımıza geldiler. Yavaşça savaş alanına yürüdüm. Bana gelen kocaman bir ağaç gövdesini kestim ve orada yetkili gibi duran Sis Köyü ninjasının yanına gittim.
''Ne oluyor?''
Bir müddet beni süzdü.
''Mühür biriminin başıyım,'' dedim tanımadığını düşünerek.
''Misaki-san!'' Arkalardan bir yerden Konoha ninjası çıktı. Onu mühür biriminde görüyordum. Mühür çalmaya gittiğimde... Ninja üstüne döndü ve beni tanıttı.
''Özür dilerim, tanıyamadığım için.''
Ellerimi havaya kaldırıp salladım. ''Hayır hayır, önemli değil. Sorun nedir?''
Gelen patlamayı Hajime-kun topraktan bir duvarla durdurdu.
''Düşmanımız... ölmüş bir kişi.''
''Ne?''
Herkesin dikakti adamdaydı şimdi. ''Ölmüş biri derken neyi kastediyorsunuz?'' diye sordu Kasumi-san.
''Bilmiyorum. Ama o adamın öldüğüne eminiz. Eskiden çok güçlü bir ninjaydı. Ama seneler önceki savaşta hayatını yitirmişti. Sis'te hala kahraman olarak anılır. Üstelik onu öldüremiyoruz.''
Ölmüş bir kişi.
Üstelik onu öldüremiyoruz.
Aklımda bu cümleler dönüp duruyordu. Çakrası bitmeyen, ölmüş bir kişi. Orochimaru'nun sığınağında bulduğum kağıt.
''Edo-tensei,'' diye mırıldandım.
Vücudumun soğuduğunu hissettim. Kulaklarım uğuldamaya başladı ve her şey etrafımda döndü. Aylar önce bulduğum şey. Üstelik kimseye vermemiştim. Şimdi herkesin hayatı tehlikedeydi ve lanet olası tekniği bilen çok az kişiydik.
Herkese söylemem gerekiyordu. Acilen.
''Onu bana bırakın,'' dedim.
''Ama-''
''Bacağımdaki mühürleri çıkartıp yere çöktüm. Boş bir kağıt bulunca bir şeyler yazmaya başladım. Bunu ezberlediğim için minnettardım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman
FanfictionEğer 7. takımın bir üyesi daha olsa nasıl olurdu? ''Hokage-sama kararınıza sonuna kadar saygılıyım fakat Team 7 biraz şey... Naruto ve Sasuke zaten anlaşamıyor biliyorsunuz, ayrıca Sakura onları idare edebilecek biri değil. Üstelik Misaki... Yani bi...