Yedinci kez aynı kediyi yakalamış takım bıkkınlıkla sandaimeye bakıyordu. Aslında sadece Naruto ve Misaki.
''Hey, yaşlı adam! Bize doğru düzgün bir görev ver!'' Naruto parmağını sandaimeye uzatmış, kızmakla meşguldü.
''Haklı, artık onun peşinden koşmak istemiyorum.'' Misaki tombul kadının kucağındaki kediyi gösterdi. Sanki kedi anlamış gibi tısladı ve Misaki ona dil çıkardı. Bu garip bir andı.
''Siz daha yeni genin oldunuz. Böyle bir şey yapamayız.'' Iruka-sensei elindeki kağıtlardan kafasını kaldırırken konuştu. Kakashi özür dilercesine önündeki iki adama bakıyordu.
''Kedi yakalamayı genin olmadan da yapabilirdik.'' Misaki huysuzlanarak söyledi. Kız ninja olmadığı ve sekiz yaşında olduğu zamanlar ormanda avlanıyordu fakat ninja olduğunda kedi yakalıyordu. Misaki bunun çok saçma olduğunu düşünüyordu.
''Naruto! Misaki! Sandaime-sama ile böyle konuşamazsınız!''
''Ama Sakura-ch-''
''Bir şey yapmıyoruz sadece şu lanet olası kediden kurtulmak istiyoruz.'' Misaki tekrar kediye baktı. Bu sefer şişman kadın kediyi kendine doğru çekip kötü bakışlarını Misaki'ye attı.
''Gerçi ona kaçmakta biraz hak veriyorum ama.'' Misaki omuz silkti. Sasuke sırıttı. Kakashi boğazını temizleyip Misaki'ye ufak bir uyarıda bulundu.
Naruto ve Misaki adam gibi bir görev istediklerini söyleyip dururken sonunda Sasuke'de bu ikiliye katılmaya karar verdi. O da artık sıkılmıştı. Gerçek anlamda bir şeyler öğrenmek istiyordu.
Sonunda tüm bu kargaşaya dayanamayan sandaime önündeki kağıtlardan bir tanesini seçti. Açıkçası bu takıma çok güveniyordu. Hem başlarında Kakashi de vardı.
''Tamam öyleyse bir sonraki göreviniz bu. Kedi yakalamaktan daha iyi bir görev. Bir koruma görevi.''
Takım, az önce Iruka'nın seslendiği adamın içeri girişini izledi. Yaşlı bir adam onları iyice süzdü.
''Beni bunlar mı koruyacak?'' Adam küçümseyici bir tavırla dördünü gösterdi.
''BU DA NE DEMEK? BİZİ BEĞENMİYOR MUSUN?'' ve yine Naruto...
''Ben olsam yardım alacağım kişilere iyi davranırdım.'' Misaki gülümsedi.
Kakashi olaya müdahale etti ve aşırı heyecanlı öğrencilerini sakinleştirdi. Her şey çözüme kavuştuğunda, ''Yarım saat sonra köyün dış kapısında buluşuyoruz.'' dedi.
***
''Bu benim köyün dışına ilk çıkışım!'' Naruto heyecanla söyledi.
''Gerçekten mi?'' Tazuna sordu.
''Evet.''
''Cidden beni size emanet ettiklerine inanamıyorum.''
Misaki kolunu Naruto'nun omzuna attı.
''Biz gerçekten farklıyız. Ben daha önce hiç köyümde bulunmadım ve sen köyünden çıkmadın.''
Misaki sırıttı ve Naruto ona eşlik etti.
''Ben olsam öyle düşünmezdim. Gerçekten birbirlerine benzemiyorlar değil.'' Kakashi iç çekerek söyledi.
''Hadi gidelim!''
***
Köyden uzaklaşmışlardı. Şu ana kadar her şey sakin görünüyordu. Muhtemelen bundan sonra da böyle olacak diye düşündü Sasuke. Bu yaşlı adama kimsenin saldıracağını düşünmüyordu. Aklından bu düşünceler geçerken aniden bir gölge onlara yaklaştı. Sasuke aceleyle geri zıpladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman
FanfictionEğer 7. takımın bir üyesi daha olsa nasıl olurdu? ''Hokage-sama kararınıza sonuna kadar saygılıyım fakat Team 7 biraz şey... Naruto ve Sasuke zaten anlaşamıyor biliyorsunuz, ayrıca Sakura onları idare edebilecek biri değil. Üstelik Misaki... Yani bi...