Clary'nin Ağzından
Bir kadının çığlıyla koltukta yerimden sıçradım.
Korkuyla doğrulup kimin çığlık attığına bakmak için uykulu gözlerimle etrafı tararken sesin televizyondan geldiğini farkedince söylenerek sehpanın üzerinde duran kumandayı alarak televizyonu kapattım.
Televizyon izlerken uyuyaklamış olmalıydım.
Tam Lauren'a bakmak in ayağa kalkıyordum ki onun Caleb'la buluşmaya gittiğini hatırlayınca kendimi geri koltuğa verdim.
Caleb denen çocuk hakkında ne hissettiğimi tam olarak bilmiyordum açıkcası.
Eğer Lauren beni tanıştırmış olsaydı onu sevebilirdim.
Ama nedense ilişkilerini hep gizli tutmaya çalışıyordu.
Tanışınca onu sevmeyeceğimi sonra da Lauren'ı yargılayacağımı ya da onları ayırmaya çalışacağımı falan mı düşünüyordu acaba?
Yoksa tanıştırmaktan çekindiği kişi ben değil de Daniel mıydı?
Daniel ile en son konuştuğumuzdan sonra Lauren'la aralarında bir şeylerin değişeceğini düşünmüştüm.
Değişmişti de, aralarındaki soğukluk gitmiş, geri eskisi gibi yakın olmuşlardı.
Ama ben eski yakınlıklarından daha farklı bir şey beklemiştim.
Çünkü ikisi de birbirini seviyordu, bunu sadece birbirlerine bakışlarından anlayabilirdiniz.
E o zaman sorun ne, diye geçirdim içimden.
Bu kadar zor muydu beraber olmak?
Gitgide sinirlendiğimi hissedince başımı iki yana doğrı sallayarak bu konuyu aklımdan uzaklaştırmaya çalıştım.
Eğer Lauren Caleb ile birlikte olmak istiyorsa, bu onun tercihiydi.
Aynı şekilde Daniel da Lauren ile bu şekilde olmaktan mutluysa, bu onun tercihiydi.
Sadece ikisi için de endişeleniyordum.
Kendimi zorlayarak ayağa kalktım. Biraz yeşil çay iyi gelebilirdi.
Dolapları açıp yeşil çay aramaya başladım ama artık ikinci kere aynı dolaplara geri baktığımı farkedince yeşil çaydan vazgeçip kahve yapmaya karar verdim.
Kolumu tezgaha koymuş,sütün kaynamasını beklerken gelen mesaj sesiyle heyecanlanarak koşar adımlarla salona geri dönüp yastığın altına sıkışmış telefonu elime aldım.
Ama telefonu açtığım an bütün heyecanım geri söndü.
Gelen mesaj Matthew'dandı, yarın onlara gelmemi istiyordu.
Sorun Matthew'a gitmem istememem değildi, sadece Violet Embrace'den mesaj gelmesini beklemiştim.
Matthew'a işten sonra geleceğimi yazdıktan sonra mutfağa gidip kahve makinesinden bardağımı doldurdum.
Elimi yakmamaya çalışarak hızlıca salona gidip kahveyi sehpaya koyduktan sonra telefonumu elime aldım.
Violet Embrace grubuna girip eski mesajları okumaya başladım. En son yarışma gününden önceki gün konuşmuştuk:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Violet Embrace
ChickLitTAMAMLANDI Violet Embrace, Mckingley High'ın müzik grubu. Violet Embrace; Lauren, Clary, Grayson, Daniel ve Alex'in ortak noktası. Violet Embrace, onların evi. Violet Embrace, bu hikayenin başlangıcı ve sonu.