-39-

21 2 0
                                    

Multimedia'da Lauren x Daniel Editi gibi duran bir video var. Videoda çalan şarkı da aynı zamanda bölüm şarkısı (IDFC - Blackbear) Animenin ismi: Hyouka. Orijinal videoya buradan ulaşabilirsiniz: https://youtu.be/F8xk0rKctMo İyi okumalar :)

Alex'in Ağzından

"Zach, ne demek buradasın?!" dedim boştaki elimi ağzıma götürüp çığlık atmamaya çalışarak. Hattın diğer ucundaki Zach'in sesi duyuldu, sesinden gülümsediğini hissedebiliyordum:

"Evet! Buradayım. Lauren söylemişti tatile çıkacağını. Benim okul da tatildi, madem öyle senin yanına geleyim dedim."

Heyecandan ne yapacağımı şaşırmış bir vaziyette zıplamaya ve küçük bir kız çocuğu gibi çığlık atmamaya çalıştım.

Zach. Buradaydı.

"Annenler nerede?" diye sordu. Sesi endişeli geliyordu.

"Babamın işi yüzünden bu akşam gidecekler. Ben de onlarla gidecektim ama madem sen buradasın, biraz daha kalmamda sakınca olacağını sanmıyorum."

"Mükemmel! O zaman yarın sabah kahvaltıda seni alacağım."

"Tamam. Bir aksilik olursa sana haber veririm."

Konuşmanın sonuna gelmiştik. Ama ben onu dinlemek istiyordum. Onun sesini duymak. Telefonu kapatamamasını istiyordum.

"Tamam o zaman, yarın seni alırım. Seni se-"

Zach aniden utanmış gibi sustu.

Bana seni seviyorum diyecekti.

Dizlerimin bağının heyecandan çözülecek gibi olduğunu hissettim.

Oluşan garip sessizliği bozmak ve Zach'e cesaret vermek için tüm cesaretimi topladım. Sonuçta biz çıkıyorduk... Yani çıkıyorduk, öyle değil mi?

"Seni seviyorum, Zach." dedim utanmış bir biçimde.

Bunu söylememle rahatladığını hissettim.

"Ben de seni seviyorum Alex."

Gülümseyerek başımı salladım, ama daha sonra bunu göremeyeceği geldi aklıma.

"O zaman, iyi geceler."

"Rüyanda beni gör."

"Gözüm senden başkasını görmüyor zaten."

Zach güldü.

"O zaman sorun yok. İyi geceler." dedim ve telefonu istemeyerek de olsa kapattım.

Bir süre elim kulağımda, ne olduğunu anlamadan durdum öylece. Yaşadığım şeyin gerçek olduğuna inanamıyordum.

Tanrım...

Telefonu yatağa fırlatıp otel odasında bir o yana bir bu yana zıplamaya başladım.

Biraz sakinleştikten sonra telefonumu elime aldım ve Lauren, ben ve Clary'den oluşan WhatsApp grubumuza girdim.

Siz: Size çok büyük bir haberim var!

Birkaç dakika sonra Lauren cevap verdi.

Lauren🐰: Neymiş o büyük haber?

Siz: Yarın Zach'le buluşuyoruz!!!

Lauren🐰: Ama sen kayak merkezinde değil miydin?

Siz: Evvet! Zach'in de okulu tatilmiş o yüzden otele gelmiş!!! Çok Heyecanlıyım!!!

Lauren🐰: Ayyyy ben de heyecanlandım bak şimdi! Zach gri rengine BAYILIR! Gri bir şeyler giy. Ve ayrıca yemekte kırmızı şarap söyle, Zach ona da bayılır. Gerisi zaten kolay, mükemmel zaman geçireceğinizden eminim ;)

Violet EmbraceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin