Zrádce?

410 32 17
                                    

Pohled Sofie:

Až moc ticho. Žádný dupot a ani řev. Trochu mě to znervozňuje. Takovýhle ráno se mi nelíbí. Natáhla sem se pro mobil. Napsala sem Aničce, která si to hned zobrazila. Trochu mi to zvedlo náladu, ale pořád sem byla nějaká nesvá. Že by ani ten Petr nepřišel? To se mi nezdá. Zvedla sem se a šla ke klukům. Vyšla sem nahoru a koukla do jejich pokojů. Vážně? Kam zase šli? 

Nejistě sem seděla a koukala kolem. ,,Tak Sofie. Jak se máš?" zeptá se a já pokrčím rameny. ,,Úplně normálně" odpovím a on se zasměje. ,,Nevšimla sis něčeho?" zeptá se a já zaváhám. ,,Jo. Máte nový účes?" zeptám se a on se zasměje. ,,Ano" odpoví a já se usměju. ,,Něco jinýho" dodá a já kývnu. ,,No asi dva dny sem skoro neviděla kluky" odpovím a on kývne. ,,A to je to. Takže co si o tom myslíš?" zeptá se a já pokrčím rameny. ,,Nevím. Vy je mučíte?" zeptám se stejně a on se zasměje. ,,To ne, ale vyskytly se menší problémy" odpoví a já se na něj podívám. ,,Souvisím s těmi problémy?" zeptám se a on kývne. ,,Určitě si pamatuješ na Sáru viď?" zeptá se a já kývnu. ,,Ano" odpovím nejistě a on si založí ruce. ,,Když sem tu seděl s kluky tak sem se dozvěděl pár věcí". ,,Kam tím míříte?" zeptám se a on pokrčí rameny. ,,To by si mi mohla říct ty". Nechápavě sem na něj koukla. ,,Takhle se nikam nedostanete. Nechápu vás" řeknu a on kývne. ,,Kluci se poprali. Víš o tom?" zeptá se a já pokrčím rameny. ,,No nevím" odpovím a on se zasměje. ,,Navzájem na sebe začali kydat špínu, proto se tě zeptám na pár otázek ano?" zeptá se a já pokrčím rameny. ,,Fajn" odpovím a on si vytáhne nějaký papíry. ,,Damil kouří". Jen sem kývla. ,,Petr je... homosexuál". Zasmála sem se. ,,Je to pravda?" zeptá se a já pokývu. ,,O ničem nevím" odpovím a on se zahledí do papírů. Nadzvedl obočí. ,,Vadim a Sofie se spolu vyspali". Nechápavě sem na něj koukla. Ani jeden nic neříkal. ,,Víte, že je to proti pravidlům?" zeptá se a já pokývu hlavou. ,,My sme spolu, ale nespali" odpovím a on si ty papíry schová. Koukl na mě podezíravě. ,,Vážně ne. S Vadimem nic nemám a ani nic mít nechci" dodám a on ukáže ke dveřím. Vyšla sem a zašla za roh. Sedla sem si a čekala až odejde. Když sem slyšela dveře a jeho kroky obrátila sem se k těm dveřím. Vstala sem a šla se podívat dolů do sklepa. Nikde nikdo. 

Pohled Vadima: 

Smutně sem seděl v koutu. Povzdechl sem si. Bylo mi tu děsně. Sám sem nečekal, že se sem dostanu. Slyšel sem bouchnutí. Vstal sem a koukl do toho okýnka. Sofie šla někam do místnosti. Pak sem viděl Petra jak procházel. Klepal sem a křičel, ale ani si mě nevšiml. Sofie vyšla a dveře potichu zavřela. Začal sem zase klepat. Narazil sem do dveří. Vyděšeně se otočila. Ještě se porozhlédla. Šla ke dveřím. Překvapeně na mě koukla. Šáhla po klice. Cukala s dveřmi. ,,Nejde to" řeknu, ale ani na mě nekoukla. Bouchl sem do dveří. Koukla na mě. Smutně na mě koukla. Snažil sem se usmát. Nakonec sem to prostě vzdal. Viděl sem někoho za ní.

Pohled Sofie:

Začal na mě něco ukazovat. ,,Mám se otočit?" zeptám se a Karel mě chytne. Přehodil si mě přes rameno a šel do domu. Viděla sem Vadima. Asi na zlomek vteřiny se mi zdálo, že brečí. To, ale asi ne. 

Karel mě zavedl k sobě do pokoje. ,,Co děláš?" zeptám se a on mě hodí na postel. Zavřel a zamčel dveře. Trochu vyděšeně sem se na něj podívala. ,,Neboj nic ti neudělám" řekne a klekne si ke mě. ,,Někdo na nás napráskal všechny věci" řekne a já kývnu. ,,Co se vlastně stalo?" zeptám se a on si sedne vedle mě. ,,Sám sem to nepochopil. Nejhorší na tom je, že Bob ví všechno co se tu za poslední dobu stalo" řekne a já se na něj podívám. ,,Nejhorší na tom je, že je to někdo komu věříme. Petr? Vadim?" zeptá se a já pokývu. ,,Ani jeden nemá důvod" odpovím a on pokrčí rameny. ,,Petr má. Chce se od tud dostat. Je další na řadě a Vadim... To mi řekni ty proč se od cuď chce dostat" řekne a já pokrčím rameny. ,,Nikdy se mi s tímhle nesvěřil" odpovím a sama se nad tím zamyslím. ,,Jak dlouho je na samotce?" zeptám se a on na mě koukne. Ze spodu sem slyšela ránu. ,,Asi do teď" odpoví a oba vyběhneme z pokoje. Jen co sme sešli schody na něj ukázal. ,,Zmrde!" křikne a jde k němu. Karel se jen skrčil. ,,Ne! Počkej" řeknu a stoupnu si před Karla. došli i ostatní. ,,Proč tu řvete?" zeptá se Damil a já se na něj kouknu. Kousek sem popošla s Karlem a koukla na ostatní. Všichni tu mají motiv. ,,Nechápu váš povyk. NIkomu se nic nestalo" řekne Dominik a Vadim jde proti němu.

Rozdílné tváře se stejným osudem (FF Vadim Tkačenko - Vaďák)Kde žijí příběhy. Začni objevovat