,,No tak, kluci, jedeme se projet, chceme se jít vykoupat." popoháněla kluky Diana, ale ti se na něčem pořád domlouvali a vztekali.
Jejich záležitosti jsme neřešili a trochu mě možná i mrzelo, že jsme tu jako celá parta a ne jen sami s Victorem. Když tu měl kluky, vůbec si mě nevšímal a pořád byl v patách klukům. Jako by byla ostuda mě chytit za ruku a zažít trochu romantiky.
Kdyby nebylo nočních sexuchtivých náletů v soukromí našeho pokoje, nejspíš bych o něm ani nevěděla.
Pobyt tady jsme si užívali, ale původní úmysl projet celou zemi a bádat památkami se proměnilo v jednu velkou párty. Kluci byli pořád zhulení, opilí nebo vyspávali kocovinu. Holky to braly jako dovolenou a bylo jim upřímně jedno, jestli budou trajdat po památkách nebo tančit v baru. Jakmile jsem se zmínila o nějaké staré mešitě, tak mě téměř vypískali.
,,Zajedu se podívat za babičkou a dědou konečně. Chtěla jsem tě představit." promluvila jsem to ráno na ospalého Victora.
,,Zrovna dneska? S klukama máme domluvené závody na okruhu F1." vztekal se.
,,Slíbil jsi mi, že půjdeš se mnou."
,,Ale závody jsou závody. Nech to na jindy, kotě." poslal mě k vodě a chystal se na svoje podělaný závody.
Rozhodla jsem se tedy jet sama a ostatní se tvářili jen na oko zklamaně. Nikdo z nich, dokonce ani Diana, která do té rodiny také patřila, se mnou nejela. Strávila jsem s rodinou celý den a vracela jsem se do hotelu pozdě večer. Nikde nikdo. Bylo mi jasné, že budou někde v klubu, ale hledat jsem je nehodlala.
Kdybych na Victora čekala, nejspíš bych usnula ve stoje, protože přišel až když svítalo. Nebylo mi to příjemné a vážně jsem uvažovala o návratu domů.
Následující den se vše opakovalo, kluci se zhulili a my holky se rozhodovaly kam zajdeme. Kluky jsme hodlali nechat v hotelovém baru, ale toulat se jen samy ženský po Manámě nebyl zrovna dobrý nápad, proto jsem okamžitě vycouvala a šla si lehnout, zatímco holky se šly zabavit do klubu.
Takhle jsem to vydržela neuvěřitelných čtrnáct dní, načež jsem se odebrala znovu k prarodičům a beze slova zmínky. Victor se mi vzdaloval a já cítila, že pokud tu budeme ještě nějaký čas, rozhodně to pro náš vztah nebude dobré.
Při návratu do hotelu, jsem narazila na Bibi a Dianu u hotelové recepce. Bibi se někam chystala a Diana jí v tom bránila.
,,Co se děje?"
,,Bibi nechal ten její."
,,Tys někoho měla?" divila jsem se.
,,Jo, vypadalo to tak slibně." vzlykala.
,,To mě mrzí, ale jestli to byl turista, tak bylo jasné, že dřív či později odjede."
,,Nebyl to turista. Byl to místní a víš co mi řekl? Že si se mnou jen chtěl užít a už ho nudím. Chce se porozhlídnout jinde."
,,A tys to myslela vážně?" šklebila se Diana.
,,Počkej, Diano, tohle je od něho docela hnusný teda." zamračila jsem se.
,,A ještě mi říkal, co jsem si od toho vůbec slibovala. Já se do něho úplně zbláznila a on mě tak hnusným způsobem poslal do háje. Proč mi to nemohl říct normálně? Něco jako promiň, neklapalo by to?"
,,Zapomeň na něho." radila jí Diana.
,,Když jsem za ním před chvílí byla v klubu, už měl u stolu jinou."
ČTEŠ
Inferno II - město hříchů
RomanceVýlet za poznáním do země svých předků nemusí vždy znamenat odpočinkovou dovolenou. Soraya i Daya poznají sílu tradic a zvyků na vlastní kůži, když je vlastní krev zradí.