22. kapitola

616 38 1
                                    


Něco podobného jsem nikdy nezažil a byl jsem teda dost mimo z toho, co Soraya zkoušela. Navíc jsem byl z jejího chování natolik zmatený, že jsem ani netušil, jestli jí o mě šlo nebo co vůbec chtěla.

Nabízel jsem jí návrat do L.A., ale najednou neměla zájem a musela pomáhat Dianě.


Nechal jsem Sorayu, aby si se mnou hrála. Konec konců to nebylo vůbec špatné. Říkal jsem si, že to bylo jen otázkou času, kdy to udělá znovu a já už se nedám jen tak odbýt.


Celé dopoledne se mi opět snažila dovolat Kiara a já jsem jí opravdu neměl co říct. Nehodlal jsem poslouchat řeči o tom, co Soraya předváděla, protože ani já sám jsem nevěděl, co to mělo znamenat. S Amirem jsme dost pracovali, takže jsem si mohl dovolit odejít o několik hodin dřív.

Adam byl nadšený a Soraya kupodivu změnila styl. Rozpustila si vlasy, za její bílou blůzou prosvítala černá podprsenka a sukně byla nebezpečně vysoko. Zatím se skrýval nějaký další účel.


Byl jsem v podstatě nadšený, že se mě snažila provokovat a hodlal jsem si to vychutnávat. Když servírovala jídlo, opřel jsem se a zíral s blaženým výrazem na její blůzku. Telepaticky jsem se snažil otevřít její knoflíček.


,,Tati, kdy se mnou půjdeš do bazénu?" vyptával se Adam.

,,Po svačině." pohladil jsem ho.


Bylo fajn zase po dlouhé době trávit čas s Adamem. Dováděli jsme spolu celé odpoledne.


,,Přinesla jsem vám pití." nesla Soraya džbánek a skleničky.

,,Půjdeš taky do bazénu?" volal na ni Adam.

,,Ne. Možná zítra."


Vyskočil jsem ven z bazénu, abych se napil a rovnou si rýpnul.


,,Chtěla jsi provokovat, v plavkách to půjde líp, nemyslíš?"

,,Miluju tvojí představivost." zamrkala na mě.

,,Ale ona půjde do bazénu s námi." zavolal jsem radostně na Adama, zatímco ona nechápavě zírala.


Nenechal jsem se odmítnout a tak jak byla v té sukni a halence, jsem ji popadl, přehodil přes rameno,ještě jsem si dovolil jí plácnout přes zadek a skočil s ní rovnou do bazénu. Pořád jsem ji držel, když jí halenka zcela zprůhledněla, čemuž jsem se začal pohledem věnovat mnohem víc.


,,Blbe..." utrousila a podívala se na malého, který z toho měl záchvat smíchu.

,,Vidíš, ani plavky nepotřebuješ. I tak je to úžasný." ušklíbl jsem se a sjel ji očima.


Byl by to super den, kdyby někdo nezvonil. Vylezl jsem tedy a byl překvapený Chasanovou návštěvou.


,,Jak je? Doufám, že neruším?"

,,Ne, jasně že ne. Jsme v bazénu."


Hodil pohled na Adama se Sorayou.


Inferno II - město hříchůKde žijí příběhy. Začni objevovat