Jakmile se objevil Mehmet, měl jsem po náladě. Byl to dobrý přítel mého bývalého tchána a byl mi silně proti srsti, když mi představil Sorayu. Naštěstí o mně neřekl ani slovo a to mě od něho potěšilo, proto jsem ho nechtěl provokovat a radši se ztratil ze Sorayiny blízkosti. Byl to nesmírný idiot a díval se na ní jako by s ní měl vedlejší záměry.
,,Tak co říkáš na Sorayu?" usmíval se jako by měl něco za lubem.
,,Mehmete, co s ní pořád máš?"
,,Jen jsem ti jí chtěl představit. Její dědeček je totiž pěknej bastard. Však ty o něm ještě uslyšíš." začal se usmívat.
Nerozuměl jsem, co tím myslel a nějaký její dědeček mi byl docela ukradený.
Zábava byla v nejlepším, alkohol tekl proudem a někteří se pustili i do něčeho ostřejšího. Bavil jsem se různě se všemi, ale přesto jsem periferně neustále sledoval Sorayu. Ani jsem netušil proč, ale s přibývajícím alkoholem už to nebylo jen periferně. Ani jsem se tím netajil a dokonce si i ona všimla. Čekal jsem nějaký její úsměv, ale netušil jsem, proč se na mě ani neusmála.
Když konečně se svojí kamarádkou navštívily prostory v zahradě, řekl jsem si, že bych jí mohl vysvětlit, proč jsem se před Mehmetem stranil.
,,Počkej, on ti sebral pas? Proč?" divila se Diana.
Nechtěl jsem se do jejich rozhovoru plést a tak jsem k nim napochodoval s omluvným výrazem.
,,Nechci rušit, ale mohl bych tady Sor něco vysvětlit?" křivě jsem se pousmál na Dianu.
,,Proč ne. Promluvíme si později." zamrkala na ní, ale Soraya se netvářila moc nadšeně a já nevěděl zda to nemělo nějakou spojitost s předešlým rozhovorem o jejím pase.
,,Nezlob se, jak jsem se k tobě choval před Mehmetem. Později ti vysvětlím, co je to za člověka."
,,Hmm, říkala jsem si, že asi nerozumím místnímu stylu dobývání žen."
,,Takže půjdeš na večeři?"
,,Možná jsi nepochopil, že jsem zadaná."
,,Pochopil, jen si pořád myslím, že jsem tě okouzlil víc než on."
,,Zatím nebylo čím." nahodila mírný úsměv.
,,Takže mi dáš šanci?"
Překvapivě vůbec neodpověděla, jensi mě prohlížela a já chtěl využít šanci. Použil jsem svoje drzé ,,já", naférkovku si jí k sobě přitáhl blíž a bez použití jazyka jí začal líbat. Byla z toho celá opařená a ztuhlá, ale po chvíli nad moje očekávání vztáhla ruce k mému krku a měl jsem vyhráno.
Sice to netrvalo dlouho, ale dokonale jsem si ukojil svojí představivost o hebkosti jejích rtů a vůni jejích vlasů. Následně jsem však obdržel facku, která za to ovšem stála. Zůstal jsem tam stát sám jako pitomec s blaženým úsměvem na tváři.
Tu noc jsem nemohl usnout a myslel na ní. Přemýšlel jsem až do té doby, než mi přišla textovka od její kamarádky Bibi. Nejspíš o sobě navzájem nevěděli a já jsem rozhodně preferoval Sorayu.
,,Večer budeme v klubu, příjdeš?"
,,Možná se ukážu." odepsal jsem, ale doufal jsem spíš v to, že se tam objeví Soraya.
Celý následující den jsem byl nepoužitelný. Jak v práci, tak při hraní s malým Adamem.Prohrával jsem s ním všechny hry a byl neustále zamyšlený.Naštěstí si toho nikdo nevšiml.
Večer jsem vytáhl do klubu Chasana, protože jsem věděl, že se k nám Bibi nepřiblíží a spíš jsem byl zvědavý na Sor a jejího frajera.
Posadil jsem se k našemu stolu, odkud jsme měli skvělý výhled na celý klub a čekal, kdy se objeví ta americká skupinka se Sorayou v čele.
,,Takže, co ty a Kiara?"
,,Absolutně nám to jde do kopru."
,,Jakto?" divil jsem se.
,,Už je to dlouho, co nemůže přijít do jinýho stavu a já už na to nemám trpělivost. Nejspíš přejdu o dům dál nebo nevím. Mám jí rád a která jiná by mi tolerovala ty moje avantíry."
,,To je fakt, kámo." upil jsem zlahve trochu piva a konečně se objevilo trio dívek u vchodu.
,,Kam zíráš?" strčil do mě Chasan loktem a podíval se tím směrem, kterým jsem se zasněně díval.
,,Ale kámo, to myslíš tu blondýnu?"zašklebil se.
,,No a? Kvůli tomu, že tě nakopla mezi nohy, se mi nesmí líbit?"
,,Tak to mě radši nakopni znova."smáli jsme se.
Bibi se rozhlížela a téměř okamžitě si mě všimla. Usmála se, ale přesně jak jsem si myslel, neodvažovala se kvůli Chasanovi přijít až k našemu stolu. Za okamžik si mě však všimla i Soraya, ale podívala se nějak naštvaně. Nemyslel jsem si, že by jí ten polibek tolik naštval.
Chvíli tam něco řešila s Dianou a za okamžik Soraya vstala a vydala se mým směrem.
,,Vypadá, že tě jde taky nakopat mezi nohy." okomentoval Sorayin příchod.
,,Musíš být všude, kde jsem já? Mohl bys mě přestat laskavě sledovat? Už mě to fakt nebaví být všude, kde jsi ty. Pokud neznáš odmítnutí, tak už nevím, jak ti to říct." šokovala mě.
,,Nejsem tu kvůli tobě, ani jsem netušil, že příjdeš."
,,Nech si ty kecy. Celou dobu zíráš mým směrem a to, že jsi tady rozhodně není náhoda."
,,To rozhodně není. Navid je totiž spolumajitel toho klubu a celé budovy." začal se Chasan tlemit a Soraya zaskočeně umlkla.
,,To jsem nevěděla..." snažila se nerudnout.
Nicméně už jsem slyšel dost, sebral jsem se a byl na odchodu.
,,Počkej, Navide, promiň."následovala mě, ale já jsem mlčel a šel k autu.
,,Už se můžeš jít bavit. Odcházím."
,,Ale já jsem to tak nemyslela.Nevěděla jsem, že je to tvůj klub."
Přistoupil jsem ke svému autu, odemkl ho a chystal se nastoupit.
ČTEŠ
Inferno II - město hříchů
RomansaVýlet za poznáním do země svých předků nemusí vždy znamenat odpočinkovou dovolenou. Soraya i Daya poznají sílu tradic a zvyků na vlastní kůži, když je vlastní krev zradí.