Lena
-Dzień dobry, my do pana Karola Poznańskiego-powiedział Janek przy recepcji.
-Pan Jan Dąbrowski i pani Lena Pisarek?-spytała dziewczyna siedząca za ladą.
-Tak-potwierdził.
-Pan Poznański już za Wami czeka-uśmiechnęła się.- Trzecie piętro, pokój 306.
-Dziękujemy-wtrąciłam, po czym razem z Jasiem skierowaliśmy się do windy.
-Mam tylko nadzieję, że nie zrobisz mi wstydu. Z góry mu powiedziałem, że jesteś świetną aktorką.
-To miłe, że wierzysz w moje umiejętności-z poruszeniem chwyciłam się teatralnie za serce.
-Gdybym tego nie powiedział, na pewno nie zgodziłby się na to spotkanie- Janek uśmiechnął się chytrze.
-Ładny mi kolega w takim razie-skrzyżowałam ręce naburmuszona.
-Po prostu ma napięty grafik. Tak to jest, jak się ma trzy firmy. Nie zrozumiesz.
-Masz rację. Bo trzy firmy to nic w porównaniu z opieką nad Tobą, Jan-rzuciłam mu lodowate spojrzenie.
-Okazałabyś mi jakąś wdzięczność-prychnął.
Wyszliśmy z windy. Bez problemu znaleźliśmy pokój 306. Stanęliśmy pod drzwiami.
-Oto moja wdzięczność- powiedziałam z uśmiechem, po czym pocałowałam Jasia w usta. Chłopak był niemało zaskoczony, mimo to niemal natychmiast odwzajemnił mój gest. Nie nacieszył się nim jednak zbyt długo, ponieważ chwilę później oderwałam się od niego.
-Czemu tak krótko?-jęknął zawiedziony.
-Reszta na później, jak już dostanę rolę-uśmiechnęłam się chytrze.
-O ile Ci się uda-zaśmiał się Jaś. Wzruszyłam ramionami.
Zapukałam do drzwi. Serce zaczęło bić mi jak szalone.
To Twoja szansa. Nie zepsuj tego.
-Proszę!-zawołał głos zza drzwi.
Wzięłam głęboki wdech i nacisnęłam na klamkę.
Moim oczom ukazał się wysoki mężczyzna ubrany w garnitur. Siedział na biurku i przeglądał jakieś dokumenty. Kiedy razem z Jasiem pojawiliśmy się w jego pokoju, oderwał wzrok od kartek i uśmiechnął się serdecznie. Podszedł do nas.
Teraz widziałam jego twarz dokładniej. Miał piękne, błękitne oczy i okulary na nosie. Jego brązowe włosy były z dbałością zaczesane do tyłu. Na szyi miał zawiązany krawat.
Rety, czy Ci wszyscy biznesmeni zawsze muszą się ubierać tak oficjalnie?
-Cześć Janek-powiedział mężczyzna, podając rękę Dąbrowskiemu.
-Hej, Karol-odparł ciemnooki, ściskając dłoń nieznanego mi dotąd chłopaka.
-A to pewnie nasza przyszła gwiazda!- Teraz reżyser zwrócił się do mnie.- Karol Poznański, miło mi Cię poznać-powiedział, po czym ucałował moją dłoń.
-Lena Pisarek-przedstawiłam się z uśmiechem. Karol usiadł za biurkiem, a ja zajęłam miejsce naprzeciwko niemu. Chwilę później obok mnie pojawił się Janek.
-Otóż Leno-zaczął Karol, wyciągając z szuflady jakieś kartki.- Obecnie reżyseruję trzy filmy i.. już widzę, że do dwóch z nich się nie nadajesz-powiedział wprost. Ja i Jaś wymieniliśmy się spojrzeniami. Byłam zaskoczona tym, jak szybko mnie ocenił. Przecież jeszcze nie zdążył mnie przesłuchać..
-Dlaczego?-zmarszczyłam brwi. Widząc wyraz twarzy Jasia, a zaraz potem mój, Karol uśmiechnął się zażenowany.
-Cóż, chyba źle dobrałem słowa.. -zaczął się tłumaczyć.-Chodzi o to, że Twoja uroda..
-Co niby z nią nie tak?-do rozmowy wtrącił się Jan.
-Spokojnie! Nie zrozumcie mnie źle. Lena, jesteś naprawdę piękna, ale..
-Brniesz w coraz gorsze błoto-Jasiu znów zabrał głos.
-Daj mu dokończyć-powiedziałam, chwytając Dąbrowskiego za ramię.
-Dziękuję-odparł.- Kręcę dwa filmy wojenne. Typ urody Leny nie pasuje mi do tego okresu-skwitował.- Nie skreślam z góry jej umiejętności aktorskich, ponieważ jeśli jest się dobrym w tym fachu, to odegra się każdą rolę tak, jak należy. Jesteś zbyt.. współczesna. I troszeczkę za chudziutka. Ale! Mam jeszcze jeden film- komedię romantyczną. Kilka dni temu moja aktorka porzuciła główną rolę na rzecz lepszej oferty finansowej u konkurencji. Jest to historia młodej dziewczyny, która dostaje pracę wizażystki przy produkcji serialu. Pewnego dnia nakrywa głównego aktora na romansie ze stażystką. Nasz bohater ma żonę i naprawdę nie potrzebuje teraz skandali, bo jego kariera od ostatniego czasu wisi na włosku. Oboje postanawiają zawrzeć układ. Nikt nie dowie się o zdradzie, jeżeli chłopak pomoże bohaterce w rozwinięciu kariery pisarskiej, która od zawsze była jej skrytym marzeniem. Aktor na początku chce ją wykiwać, ale z czasem (po przeczytaniu jej prac) postanawia zaoferować swoją pomoc z dobroci serca. Bohaterowie zakochują się w sobie i takie tam. To.. co o tym myślisz?
-Bzdurne-parsknął Janek.- Nic dziwnego, że główna aktorka to rzuciła.
-Cudowne!-zawołałam. Janek przewrócił oczami.
-Cieszę się, że jesteś zainteresowana moją ofertą-odpowiedział Karol, totalnie ignorując uwagę Dąbrowskiego.- To co, mogę Cię teraz przesłuchać?
-Oczywiście-rzekłam z szerokim uśmiechem.
Jaki jest wasz ulubiony moment z tej książki? Ja chyba najbardziej lubię ten rozdział, w którym Lena wpada do rzeki i Janek się o nią martwi. 🤗💕 No i ten, w którym nasza bohaterka spotyka Eda po raz pierwszy. 😍💞
Ps. Dziękuję Wam bardzo za wsparcie, kocham Was ❤
CZYTASZ
Beside You || JDabrowsky ✔
FanficLena zostaje opiekunką sparaliżowanego od pasa w dół Jana Dąbrowskiego, dawnej sławy polskiego Youtube'a. Pomimo dobrych chęci dziewczyny, chłopak nie darzy jej sympatią i nie ma zamiaru się przed nią otwierać. Mało tego, robi wszystko, aby jak najs...