1

11.3K 527 45
                                    


- Anya, megjöttem! - dobtam le magam a kanapéra mikor megérkeztem.

- Shh! - jött ki a konyhából anyukám, majd feljebb hangosította a tv-t.

- Neked is szia... - motyogtam, de csak leintett.

- Most kaptuk a hírt, hogy Harry Styles a sorozatgyilkos megszökött mikor épp elakarták vinni az őrsről. Mindenkit kérünk, este ne mászkáljanak egyedül. A férfinak 10 áldozata van.

Itt bevágtak egy képet róla és mikor megláttam az ereimben megfagyott a vér.

Kellesz.

Ő volt az a férfi... Az őrsön... Ő volt az.

- Kicsim, mi a baj? - hevesebben szedtem a levegőt, de csak megráztam a fejem.

- Jól vagyok, nincs semmi.

- Akkor jól van. - nézett rám furcsán, majd a telefonján megnézte az időt. Hirtelen felsikkantott, felkapta a táskáját és egy puszi után már az ajtón lépett is ki. - Elkések, szeretlek! - csend telepedett a házra. Kicsit elmosolyodtam, anya mindig késik.

Úgy döntöttem írok Brooke-nak, hogy otthon volt-e valami probléma, de ebben megálított egy furcsa hang ami az ajtó felől jött, majd egy kis idő után már ez átváltozott kopogássá. Kinyitottam, de a legnagyobb meglepetésemre nem állt senki az ajtóban, ellenben a lábtorlón várt rám egy boríték. Még egyszer körül néztem, felvettem a levelet és vissza mentem a házba.

Nem volt rá semmi sem írva, higy ki adta fel, vagy, hogy kinek lett címezve, ezért kibontottam. Hajtott a kíváncsiság. Egy papír foglalt benne helyet amin egy vers szerepelt.

"Először ma láttalak,

Olyan voltál mint egy királylány,

Szemeid tűzben égtek, lelkemre vigyázz hát,

A szívem dobbant,

A láng fellobbant,

Testedet szorítani szeretném magamhoz jobban s jobban.

Tessa-nak"

Eszeveszett aranyos ez a vers. Elkezdtem mosolyogni mint egy őrült és gondolkodni, hogy vajon ki küldhette. Remélem minél hamarabb megtudom.

Egy pszichopata kiszemeltje H.S. - FF (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now