2/ 16

5.1K 309 21
                                    

Itt az újabb rész, de ma már nem lesz több. 4-kor kelek. 😂✌

Nem tudom mi van mostanság a wattpaddal mivel későn jelez mikor új részt rakok ki...

Jó éjszakát, szép álmokat. 💕

Mikor beértem a mosdóba a wc fölé térdeltem és hányni kezdtem.

- Azt hiszed megúszod azzal ha eljátszod, hogy rosszul vagy? - jött utánam Harry és mikor meglátta, hogy ez nagyon is igazi aggódva fogta össze a hajam és simogatta a hátam.

Mikor már jobban éreztem magam elkezdtem fogatmosni. Harry mögöttem állt és aggódó tekintettel figyelte minden mozdulatomat.

- Nyugi... Biztos valami rosszat ettem. - fordultam felé.

- Vagy elkaptál valamit. - bólintott. - Gyere. - indult el kifele. - Elmegyügy orvoshoz. - Kaptuk fel a cipőnket, majd a másik percben már a kocsiban ültünk.

- Sajnálom. - szólaltam meg a hosszas csönd után. Harry erősebben markolta meg a kormányt.

- Mit sajnálsz Tessa? Azt, hogy hazudtál a vőlegényednek? Azt, hogy a szemébe hazudtál a vőlegényednek? Vagy azt, hogy egy kibaszott hazug vagy? Melyik a három közül? - kérdezte meg mostmár kiabálva. Teljesen igaza volt.

- Én csak nem akartam gondot... - nyögtem ki. Ekkor dühösen megcsapta a kormányt.

- Nem akartál, de itt van tessék és ezt mind magadnak köszönheted. - parkolt le a korház előtt és idegesen kiszállt az autóból. Megtörve követtem. Egészen az orvosig nem szólt hozzám. Bűntudatom volt.

- Jó napot kívánok! - léptem be egyedül az orvoshoz, mivel Harry úgy döntött kint megvár.

- Viszont. Mi a panasza?

- Szédülés, hányás... Biztos rosszat ettem. - mondtam.

- Készíthetek pár vizsgálatot? - állt fel a székéből. Csak bólintottam.

XXX

- Nah, mi a bajod? - kérdezte Harry lazán. Ez rosszul esett.

- Nem tudom. Azt mondta várjam meg itt kint. - ültem le mellé. Mondani akartam neki valamit, de akkor kinyitódott az orvos ajtaja.

- Gratulálok. Ön terhes.

Ne öljetek meg. 😋😇

Egy pszichopata kiszemeltje H.S. - FF (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now