- Gyere, fürödjünk. - fogta meg újból a csípőmet. Fürödjünk? Együtt? Na, ne. - Itt is van. - nyitott ki egy ajtót. A fürdőszoba elképesztő volt. Hatalmas nagy tükör, előtte arany csap és még egy aranyozott kád, illetve zuhanyzó volt benne. - Most zuhanyozzunk.
Félve, de rá emeltem tekintetem, de ő ezt nem láthatta mivel éppen a pólóját húzta át a fején, így elém tárult kidolgozott felső teste amin nem csak kockák voltak, hanem tetoválások is. Jó sok. Be kell vallanom nem kicsit tetszett a látvány. Bizonyára észrevehette, hogy nézem mert elmosolyodott, majd elém lépett. Megfogta mindkét kezemet, majd kidolgozott mellkasára raktam. Szemeim kitágultak, nem értettem a cselekedete okát. Bőre szinte lángolt.
- Ez itt csak a tiéd. - majd jobb kezemet szívére tette. - A tiéd vagyok Tessa. - lehajolt, majd vészesen közeledni kezdett, de elrántottam a fejem. Egy pillanatra lefagyott, majd mintha mi sem történt volna felegyenesedett. Levette nadrágját, majd az alsóját. Automatikusan az arcára koncentráltam és próbáltam nem elvörösödni. - Te jössz. - fogta meg felsőmet, majd mintha az egy rongy lenne letépte rólam. Felsikkantottam és hátrálni akartam, de megfogott. - Vagy te veszed le magadtól vagy én tépem le.
Több sem kellett. Csiga lassúsággal húztam le magamról a nadrágot, de a melltartót és a bugyit magamon hagytam.
- Most az egyszer hagylak. - majd betolt a zuhanyzófülkébe ahol kényelmesen elfértünk ketten. Háttal fordultam neki mire megengedte a vizet. Egy ideig csak a víz csopogás ért hozzám aztán megéreztem ujjait amint végig futtatja a hátamon. Kirázott a hideg. Ezek után már nem csak az ujjait, de éreztem higy teljes testével neki nyomódik a hátamnak. El akartam menekülni, ordítani akartam vele, de féltem a következményektől.
Gyengéden elkezdte megmosni a hátam, majd a hasam és így tovább. Úgy éreztem magam mint egy bábu.
- Tessék, ezeket vedd fel. - nyomott a kezembe egy fekete alsót és egy fehér pólót. Ő is ilyet viselt.
- Harry... Kérlek fordulj meg... - próbáltam szépen megkérni és úgy látszik ez megtette a hatását. Megfordult míg én átöltöztem.
- Ugye tudod, hogy úgyis látlak majd meztelenül? - vigyorgott rám mikor lefektetett az ágyba, ő meg mellém mászott.
- Én nem szeretném...
- Nem most picim. Majd. - puszilt bele a hajamba. - Aludj. - parancsolta meg, de jobb ötletem volt mint az alvás.
Sziasztok! Eszméletlen cukik vagytok! Nagyon, nagyon köszönöm nektek a voteokat, a kommenteket és a sok megtekintést! 💎❤💕
Nektek köszönhetően a történetem a 112. Helyen van a fanfiction kategóriában! Nagyon hálás vagyok! ❤❤❤❤❤❤❤
YOU ARE READING
Egy pszichopata kiszemeltje H.S. - FF (BEFEJEZETT)
Fanfiction**Ki kell emelnem, hogy ezt a könyvet nulla tudással írtam és jelen helyzetemben nem ajánlanám senkinek. Ha mégis el akarod olvasni, akkor kitartást! 🥰** Mikor úgy érzed vadásznak rád. Minden mozdulatodat figyelik, de nem tudod ki. Valaki a megszál...