31

5.9K 345 13
                                    

- Oh, Styles. Ezért voltál olyan ismerős. - állt fel Zayn. Ezek ismerik egymást? Mi van?

- Malik. Tessa, azonnal gyere ide. - morogta. Megijedtem nézésétől, tudtam, hogy most nagyon mérges.

- Nem akar elmenni veled, igaz Tessa? - nézett rám Zayn.

- Utoljára mondom. - szűrte ki a fogai között. Lassan álltam fel és elkezdtem felé lépkedni. Tudtam ha nem megyek oda, akkor ő jön.

- Jó hülye vagy. - ült vissza Zayn a helyére és elkezdett újból enni. Harry megfogta a csuklómat és húzni kezdett a Range Rover felé. A csuklóm már fájt a szorítása miatt. Szinte kitépte a hátsó ajtót, majd belökött az autóba. Féltem tőle. Ilyenkor mindig olyan kiszámíthatatlan.

Az egész úton hozzám sem szólt, de viszont a kormányt erősen markolta. Szinte érezni lehetett a feszültséget a levegőben.

Mikor hazaértünk Harry kiszállt és követnem kellett volna, de nem tettem. Mikor észrevette, hogy nem megyek újból feltépte az ajtót és kirángatott a kocsiból. Egy kisebb sikoly hagyta el a számat, de nem érdekelte.

Az ajtót kinyitotta, majd bevágta maga mögött. Magafelé fordított, megfogta mindkét kezem és rángatni kezdett.

- Beszállsz egy másik férfi kocsijába? Ezt érdemlem Tessa? Ezt? - szemeimbe könnyek gyültek.

- Te csalsz meg engem Harry! - kiabáltam rá és ekkor a könnyek végig folytak az arcomon és zokogni kezdtem. Elengedte csuklóimat és esetlenül kezdtem el ütögetni a mellkasát. - Te szemét dög. - sírtam tovább. Ekkor megéreztem a karjait a derekamon.

- Picim, Gemma nem a szeretőm. Bármilyen meglepő, ő a nővérem. - mikor ezt meghallottam lesápadtam.

- A... Nővéred?

Sziasztok! Bocsánat, hogy későn jött a rész, de gálám volt. 😁😁💕

Egy pszichopata kiszemeltje H.S. - FF (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now