2/ 17

5.3K 328 37
                                    

Harry egész úton haza fele hozzám sem szólt. Arca semmilyen érzelmet nem tükrözött. Tudtam, hogy erről én tehetek. Ha nem hazudtam neki most nem lenne semmi gond.

Mikor haza értünk csak ledobta magát a kanapéra, én meg mellé ültem. Már épp szólaltam volna meg, milor hirtelen átkarolt és az ölébe húzott ahol lovagló ülésben ültem.

Erős karjait körém fonta és szorosan átölelt. Megcsapott a férfias illata ami miatt elöntött a mámor.

- Köszönöm. - nézett bele a szemeimbe csodálattal.

- Mit köszönsz? - ráztam meg a fejem.

- Azt, hogy vagy nekem. Azt, hogy vagytok nekem. - simít végig az egyik kezével a még lapos hasamon.

- Harry, én félek. - suttogtam neki olyan halkan, hogy nem csodálkoztam volna ha nem hallja meg.

- Nincs mitől. - simogatta meg az arcom és egy kisebb mosollyal nézett rám.

- Harry... Gyerekünk lesz... Úristen. - könnyeztem be és hihetetlenül néztem rá. Boldog voltam.

Harry szemei is könnybe lábadtak és rámarkolt a csípőmre.

- Egy család vagyunk. Szeretlek. - ölelt át újra. Fejemet a nyakába fúrtam és úgy sírtam tovább.

- Eszembe jutott egy név. -tolt hátrébb Harry, hogy a szemeimbe nézhessen. - Teo. - motyogta boldogan. -Ha fiú lesz... Legyen Teo.

- Rendben. Ha pedig lány akkor legyen Norina. - bólintottam.

- Norina? Érdekesen hangzik. - vigyorodott el újból a vőlegényem.

XXX

Gyere picim elviszlek forrócsokizni. - mondta Harry miután megnéztük az Idegpályát. Nagyon tetszett a film.

Nem kellett sok, hogy kocsival oda érjünk a kávézóhoz. Mikor beléptünk rögtön megcsapott a kávé illat, amit sajnos nem ihatok.

Mikor a pulthoz értünk egy fiatal nő fogadott ott minket.

- Oh, Harry. Rég láttalak. - mosolygott rá a nő. Nem mintha egy féltékeny típus lennék, de feszült lettem.

- Sandra. Szia. - mosolygott rá Harry, ami miatt erősebben szorítottam a kezét.

- Americano neked te rosszcsont és... - ekkor félbeszakította őt Harry telefonja.

- Ezt fel kell vennem. - nézett rám bocsánat kérően.

- Te mit kérsz? - nézett rám a nő.

- Forrócsokit. Meg azt, hogy ne tegyél úgy mintha én itt sem lennék. - sziszegtem neki.

- Ki is vagy? - nézett rám felvont szemöldökkel.

-Ohh... Csak hívj nyugodtan Mrs.Styles-nak.

Egy pszichopata kiszemeltje H.S. - FF (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now