32

6.1K 366 6
                                    

- Mindjárt itt lesz. - közli Harry. Látszik rajta, hogy izgul. Szervezett egy találkozót a nővérével. Egy kicsot rosszul érzem magam még a tegnapi miatt, de azt mondta Harry, hogy elnézi nekem ezt a kis botlást amiért nagyon hálás vagyok neki.

- Halo. - szolt bele Harry a telefonba.

-...

- Oh, semmk gond. Persze, megértem. - mondja.

- Mi az? - mentem oda hozzá. Szomorú volt.

- Nem jön Gemma. Behívták dolgozni. - vonta meg a vállát.

- Majd máskor jön. - mosolyogtam rá bíztatón.

- Remélem. - ölelt át.

- Honnan ismered Zayn? - bukott ki belőlem a kérdés Harry eltolt magától és amikor megláttam sötét szemeit, tudtam, hogy már megint rossz kérdést tettem fel.

- Volt régebben egy tárgyalásom és ő volt az egyik szemtenú. - mondta mély dörmögős hangján.

- Oh... - csak ennyit tudtam kinyögni. - Várj, látott téged, minket. El fog menni a rendőrségre. - kezdtem el bepánikolni, de Harry megállított.

- Nem fog elmenni.

- Miért? - néztem rá felvont szemöldökkel. Nem értettem miért nem akarná feladni Harryt.

- Mert tartozik nekem. Amikor szemtanú volt nem tudta, hogy ki fog derűlni, hogy megerőszakolt két nőt. - mondta és én lesokkolódtam. Én beszálltam a kocsijába. - Megoldottam, hogy ezt ne tudja meg a bíró, cserébe azt mondja, hogy nem engem látott. - vonta meg a vállát mintha ez ennyira laza ügy lenne.

- Istenem... Mindig derülnek ki dolgok. - mondtam mire elmosolyodott.

- Igen, bár jobb, hogyha néhány titok, titok is marad. - suttogta bele a fülembe, majd felment az emeletre. Nem kételkedtem a szavaiban. Miközben álltam és bambultam kopogást hallottam, így kinyitottam a bejárati ajtót.

Egy zöld szemű, szőke hajú lány állt előttem. Nagyon hasonlított Harryre. Gemma.

- Szióka. - mondta és megölelt.

- Szia! Ohm, gyere be. - nyitottam ki jobban az ajtót.

- Gondoltam meglepem az öcsikémet. - mondta és körül nézett a házban. - Szép.

-Köszönöm.

- Tessa, örülök, hogy vagy az öcsémnek. Jobb ember lett. - fogta meg a kezem és megölelt. Viszonoztam.

-Gemma? - hallottuk meg Harry hangját, majd a lábdobogását az emeletről.

Egy pszichopata kiszemeltje H.S. - FF (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now