3/14

4.7K 297 16
                                    

- Basszus, Teo! - ültem fel hirtelen az ágyban. A meztelen Harryre vezettem a tekintetem.

- Elmegyek érte. - simogatta meg a vállam nyugtatás képpen.

- Köszönöm. - mosolyogtam rá. Mikor felállt az ágyról, még visszahajolt hozzám és egy apró csókot nyomott a számra. Nem tudtam erre mit reagálni, csak néztem őt.

Néztem, ahogy kivesz a szekrényből magának egy fekete melegítő gatyát és egy hozzá illő fölsőt. Az izmai a hátán megfeszültek mikor magára vette a felsőt. Bevallom nem kicsit tetszett a látvány.

- Nem sokára jövünk. - ment ki a szobából. Egy magy levegőt vettem, majd vissza feküdtem az ágyra. Csak arra az időre tudtam gondolni amit együtt töltöttünk.

- Kívánlak. -suttogta a fülembe. Morgós hangja miatt felnyögtem. - Mond, hogy akarsz. - harapta meg a fülcimpám.

- Akarlak. - motyogtam, ekkor mégjobban megharapott.

- Nem hallom.

- Akarlak! - mondtam most már hangosabban.

- Ezt már szeretem. - markolt rá a mellemre.

Az ajkamba haraptam ahogy visszagondoltam. Jó volt érezni az ajkát a testemen.

- Harry. - nyögtem a nevét mikor belém hatolt. Körmeimet hátába vájtam az élvezet miatt. Ajkai megtalálták a nyakamat. Éreztem, hogy nedves csókokat hagy rajta és néha meg harapja.

Egyre jobban gyorsított, így egyre többet és hangosabban nyögtem. Harry is egyre intezívebben nyögött és nem kellett már sok, hogy elérje a csúcsot velem együtt.

A telefonom csörgése szakított ki a visszaemlékezésből. Harry volt az.

- Igen? - vettem fel.

- Adam elvitte Teot.

Egy pszichopata kiszemeltje H.S. - FF (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now