26

6.7K 379 18
                                    

Kérlek titeket olvassátok el amit írtam! Fontos!❤

Felkaptam a földről a kiesett tárgyat és Harry után mentem. Dühös voltam, elegem volt.

- Styles! -ordítottam és a lépcsőn kezdtem lefele lépkedni. Mikor leértem láttam, hogy a kanapén ül és semmit mondó szemekkel néz rám. Közelebb léptem hozzá, majd mindent félre téve neki dobtam a gyűrűt.

-Nem is tudom, hogyan lehetsz ekkora seggfej! - kiabáltam rá. Meg sem moccant. - Ha az eljegyzési gyűrű akana lenni, biztos lehetsz benne, hogy ezek után nemet mondok! Kicseszettül irritál a folytonos nyavajgásod! A kiabálásod! Csak kapd be Styles! -mutattam fel neki a középső ujjamat és újból az emeletet céloztam meg.

Kicsit megijedtem, mikor meghallottam hangos lépteit mögöttem. Nem vártam meg míg visszránt, inkább magamtól megfordultam ami miatt ő meg is lepődött.

- Nah, mi van? El akarod megint kezdeni azt, hogy te velem nem beszélhetsz így? Mert rohadtul lesz...- nem tudtam végig mondani, mert az ajkait az enyémekre tapasztotta. Egyből vissza csókoltam, de sajnos nem tartott sokáig. Eltávolodott tőlem.

- Valahogy el kellett, hogy hallgattasalak. - vigyorgott rám és nem sem bírtam tovább. Megtört a jég. Felnevettem.

- Kicsit kihoztál a sodromból. - motyogtam.

-Sajnálom. -puszilt bele a nyakamba. Azt mondta sajnálja? Azta...

- Semmi gond. -öleltem át.

- Tényleg nemet mondasz? -tolt el magától újra és szomorú szemekkel tekintett le rám. Mosolyogva megráztam a fejem.

-Neked nem lehet nemet mondani. -milor ezt kimondtam felkapta a földről a gyűrűt és az ujjamra húzta.

- Örökkön-örökké, mi? - kuncogta el magát.

- Bizony. Örökkön-örökké.


Sziasztok!
Elértem a történet végéhez, de viszont jön majd még egy epilógus.

Egy pszichopata kiszemeltje H.S. - FF (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now